شیم عزیز،
نسبت به سنتون درک بالایی دارید. 
امیدوارم که در مسیر زندگی این درک و درایت کمکتون کنه و زندگی خوبی داشته باشید.
در مورد خانمتون، ضمن این که بخاطر سنتش من هم توصیه های دوستان را تایید می کنم،
اما با توجه به شرایط خودتون، شاید بد نباشه که همسرتون با کمک یک مشاور کمی بین دلبستگی و وابستگی تفاوت قایل بشن.
البته با توجه به دوران عقد و شرایط خاصتون کمی عادیه، اما من حس کردم خانمتون مهرطلب و وابسته هستند و اینطوری هم خودشون اذیت می شن و هم شما.
اگه بتونی یه مشاور خوب پیدا کنی، یه چند جلسه در این زمینه ها باهاش کار کنه عالیه.
یه نگاهی به این تاپیک ها ( 1 و 2 و 3 ) هم بکنید، شاید کمک کنه.
- - - Updated - - -
این هم لینک کتابهای باربارا
می تونید با خانمتون قرار بذارید این کتابها را بخونید و بحث کنید. شاید اینطوری تشویق بشن که بخونند.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)