دوست عزیز امیدوارم مشکلتون حل بشه و با هم به توافق برسید.
اما این که دوستان می گن ممکنه عروس نمی خواد با شما بسازه یا اگر شما را بخواد از این بهانه ها نمی گیره، باید بگم که
در این مورد خاص
من فکر می کنم شما وابستگی این آقا را نادیده گرفتید و فقط به عروس خانم ایراد می گیرید.
اگر این آقا برای تهیه مقدمات ازدواجش اینقدر به خانواده اش وابسته است، شما چه انتظاری از یک دختر دارید؟
دخترهای ما تا چه حد در این گونه تصمیم گیریها مستقل هستند؟
آیا اگر ایشون کوتاه بیاد و فردا بیاد تاپیک بزنه که شوهرم کار نمی کنه، شوهرم مخارج زندگیمون را نمی ده، پدرش قرار بود برامون ماشین بخره نخرید و .... نمونه های زیادی که در تالار هست،
همتون برنمی گردید بهش بگید که تقصیر خودت هست که از اول کوتاه اومدی و روی حرف پدر و مادرت حرف زدی؟
امیدوارم که این آقا بتونند این مشکل را حل کنند و زندگی مشترکشون را به زودی و با شیرینی شروع کنند.
اما به نظر من کمتری نقش را در چنین مسائلی دختر داره. توافقاتی هست که بین بزرگترها موقع عقد انجام شده.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)