سلام دوست عزیز...امیدوارم زندگیت سرشار از خوشبختی باشه و ازدواجت رو هم بهت تبریک میگم...ببین اصلا قصد ندارم کسی رو مقصر قرار بدم،ولی به نظر میاد خانوادت بیشتر حق دارن...البته الان موقعش نیست که بگیم کی حق داره کی نداره.َشما قبل از ازدواج مشاوره رفتین؟ این مشکل پیش اومده رو حتما جدی بگیر و از نظر دوستان اینجا استفاده کن...به نظر من تا فیصله ندادیش نرو سر خونه زندگی.البته نظر منه و اون چیزی هست که توی یه ماجرایی که خودم بودم با چشای خودم دیدم و نمیخوام بنویسم چون شرایط زندگی واقعیتو نمی دونم و میترسم خدای نکرده بدبین بشی و باعث از بین رفتن یه زندگی بشم...فقط بگم سرسری نگیر ...شما قبل از ازدواج مشاوره رفتین؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)