سلام مجدد.کامران تقریبا اون چیزایی که من می ترسیدم بگم گفت...البته هنوزم می گم که شرایط شما رو وخانواده هاتون رو نمی دونم ولی با کمال احترام اگر زنی به فکر زندگی و تشکیل خانواده باشه با فقر و نداری هم سازگاری می کنه... متاسفانه یک سری از جوونا چه پسر چه دختر گرفتار مادی گرایی شدید هستند و حتی حاضرند زندگی را بخاطر مادیات به جهنم تبدیل کنند.از ما گفتن بود...شما چون احتمالا مثل همه تازه دامادهای عادی دیگر فعلا عاطفی واحساسی شده اید،این موضوع را جدی نمی گیرید و فقط می خواهید خواسته زن محبوبتان را برآورده کنید(که به نظر من کاملا عادی است ) .... در نظر خردمند شادیی که غم به دنبال دارد بی ارزش است(از جملات قصار اتفاقی در قسمت بالایی صفحات همین تالار)وسایل و مادیات کهنه می شوند اما خانواده و آرامش با دوام هستند ....








علاقه مندی ها (Bookmarks)