سلام
من فکر میکنم اول باید رفتار جرأتمندانه رو نهادینه کرد، بعد به فکر سیاست بود. خیلی وقتا چیزیکه بهش میگیم بی سیاستی، در واقع یه رفتار منفعلانه یا پرخاشگرانه بوده.
http://www.hamdardi.net/thread-19883.html
http://www.hamdardi.net/thread-30336.html
http://www.hamdardi.net/thread-30099.html









علاقه مندی ها (Bookmarks)