به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 103

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 اردیبهشت 93 [ 16:33]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    806
    سطح
    15
    Points: 806, Level: 15
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    55

    تشکرشده 122 در 55 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Rude Boy نمایش پست ها
    فکر نمی کنم رفتارتون جراتمندانه بوده باشه.

    معمولا افراد منفعل رفتار بعد از انفعالشون پرخاشگرانه هست، نه جراتمندانه و جراتمندانه رفتار کردن یک فرایند داره و یک دفعه اتفاق نمی افته.

    در مورد صحبتتون با پدر شوهرتون هم متاسفانه باید بگم، بدون سیاست و احساسی برخورد کردین.




    کلا RUdy boy وقتی یه گربه تو یه اتاق دربسته باشه. بهش حمله کنی و بخوای اذیتش کنی. هی از دست آدم فرار می کنه. اما بعد که می بینه چاره ای نداره به سمت خود آدم حمله می کنه.
    آدم هم یه ظرفی داره که بعضی مواقع دیگه پر میشه.
    چقدر آخه تحقیر/ چقدر نادیده شدن/ چقدر تو حاشیه بودن/ یه مرد چقدر میتونه دهن بین باشه/ یه مرد چه جوری به خودش اجازه می ده که با زندگی یه زن بازی کنه/ از نظر دینی، شرعی، اخلاقی، عرفی تو همه جای دنیا و مملکت خودمون زن آدم بر همه چی مقدمه/
    متاسفانه همه مون میدونیم که زن ها علاوه بر شوهرداری باید خانواده شوهرداری هم بکنن؟؟!! یعنی آدم هر رفتاری بکنه باید با سیاست باشه؟ چقدر نقش بازی کردن. چقدر تملق، دروغ و چاپلوسی، حرف های بی ارزش و بیهوده تحویل شوهر و خانواده شوهر بدیم که اونا رازی باشن. بعضی مواقع به این نتیجه می رسم که آدم اصلا نباید حرف بزنه و نظراتشو بگه که آقا راضی باشن.
    مگه ماها ازدواج نمی کنیم که تکمیل شیم؟ در عمل می بینیم که ازدواج می کنیم فقط نیازهای جنسی آقایون رو تامین کرده و هزار و یک نوع بزک که آقا نگاه کنن و به به چه چه بگن. عروسک خیمه شب بازی جلو خانوادش باشیم.
    من تنها راه حل برای she رو حرف نزدن می دونم. چون هم خودش راحت میشه. همه شوهر و خانواده شوهر.

  2. کاربر روبرو از پست مفید ساحل 63 تشکرکرده است .

    fkh4466 (دوشنبه 16 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.