به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 53
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array
    سلام.
    من شاید خیلی بی تجربه باشم ولی در همین حد میدونم که روز به روز و ساعت به ساعت داری به شوهرت خیانت میکنی خانم عزیز.
    یه چیزی هست که هیچ وقت بهش توجه نداریم و اون اینه که خیانت فقط رابطه جنسی با کس دیگست.. در حالی که شما خیانتت به مراتب زشت تر میشه.
    ببخشید تند شروع کردم ولی باید بدونی مرد اگر بفهمه دل زنش یکمی با کس دیگست اصلا باهاش دیگه زندگی نمیکنه.
    من چند تا احتمال میدم برای این احساس :
    1- ازدواجتون با شوهرتون روی میل خودتون نبوده
    2- ارتباطات شما و خانواده و کلا جنس مخالف خیلی آزاده و بیش از حده

    مطمینم این حستون درست نیست و فقط یک لحظه فکر کنین شوهرتون به خواهر شما همین حسو داشته باشه آیا درسته؟
    مشکل زندگیای امروز تکراری شدنه.. به خصوصیات خوب شوهرتون فکر کنین
    ببینین خانم من و خانمم از نظر عاطفی و ... خیلی شبیه همیم ولی همین باعث بروز خیلی مشکلات میشه. همیشه دعوا داریم چون هر دو روحیمون حساسه . هر دو کمال گراییم. هر دو مادیات رو دوست داریم. هر دو نقاط مشترک زیادی داریم ولی خیلی شبیه بودن هم خوب نیست. شوهرتون شما رو حتما دوست داره و داره براتون تلاش میکنه
    نمیخوام بترسونمتون ولی توی روزنامه ها خیلی میخونیم که همین علاقه ها به قتل و خونریزی کشیده پس خواهشم اینه به عنوان یک برادر خیلی کوچیک که اصلا دیگه اسم این علاقه رو هم نیارین. بر عکس به شوهرتون محبت کنین و حتی باهاش درد دل کنین
    در نهایت مشاوره حضوری رو حتما پیشنهاد میکنم برین پیش یک روانشناس خوب و زبده و مشکلتونو بگین.
    موفق باشین

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  2. 4 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    keyvan (شنبه 22 تیر 92), shabe niloofari (یکشنبه 23 تیر 92), tasnime_elahi (چهارشنبه 26 تیر 92), ویدا@ (یکشنبه 23 تیر 92)

  3. #12
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام تنهایی،به نظر میرسه شما پس ازازدواج در درک "نقشهای تعاملی"جدید دچار سردرگمی وتعارض شده اید،چون قبلا چنین نقشی را تجربه نکرده اید.یکی ازاین نقشها نقش برادرشوهرشماست.این سردرگمی وتعارض درتعریف مخاطب جدید درتعاملات ارتباطی شماکه اتفاقا شباهتها وسنخیتهایی باشمادارد،باعث شده تاخروجی نهایی ای تعامل ،یک حس سردرگم کننده درشما بشود.برای اصلاح نیازمند استفاده از"مفاهیم کمکی"در درک نقش جدید دارید.این مفهوم کمکی میتوانداستفاده ازلفظ"برادر" یا"داداش"خطاب به برادرشوهرتان باشد.تا دوسرتعاملات ارتباطی باداشتن تعاریف صحیح،خروجی سالمی داشته باشد،مثل تقویت حس برادری.کار دوم شما "تعمیم"برخی رفتارهای شما درنقشهای قدیم با برادرصمیمی خانوادگی خود به این نقش جدیداست.مثلاکمکهایی که قبلا ازبرادرخود داشته اید.سوم رعایت تناسب در ارتباط باخانواده جدید مثلا بیشتروقت خود رابا خواهرشوهریامادرشوهرتان بگذرانید(این بدلیل بی اعتمادی به شما نیست برای تناسب وتعادل ارتباطات است).چهارم اوراباشوهرخودمقایسه نکنیدچون بدلیل برادرشوهری رفتارهای نرمتری ازشوهرتان به شما خواهد داشت.پنجم رابطه عاطفی خود راباشوهرتان قویترکنیدوموقعی که سرکارهست تلفنی هم با اوارتباط برقرارکنید.این راهم مطمئن باشید هرچه حس شمابه برادرشوهرتان بیشتر شده متقابلابرای او حس برادری به شما بیشترشده است.

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    [QUOTE=mohammad2012;280211]سلام.
    من شاید خیلی بی تجربه باشم ولی در همین حد میدونم که روز به روز و ساعت به ساعت داری به شوهرت خیانت میکنی خانم عزیز.
    یه چیزی هست که هیچ وقت بهش توجه نداریم و اون اینه که خیانت فقط رابطه جنسی با کس دیگست.. در حالی که شما خیانتت به مراتب زشت تر میشه.


    دوست گرامی. محمد آقا. خوشبختانه این خانم متوجه اشتباه خودش شده بخاطر همین اینجا دنبال چاره میگرده. لطفا حکم به قصاص قبل از جنایت ندهید. اگر قرار باشه هر شخصی را تنها به خاطر افکارش گناهکار بدونیم در دنیای پیرامون ما هیچ شخص بی گناهی وجود نخواهد داشت.

  5. کاربر روبرو از پست مفید majid_k تشکرکرده است .

    shapoor (یکشنبه 23 تیر 92)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 شهریور 92 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    937
    سطح
    16
    Points: 937, Level: 16
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 6 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    متاسفانه وضعیت اخلاقی شما بشدت دچار انحراف شده و متاسفم برای اون همسر بدبختت

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آذر 94 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-07
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    3,323
    سطح
    35
    Points: 3,323, Level: 35
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,117

    تشکرشده 633 در 254 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط starboy نمایش پست ها
    متاسفانه وضعیت اخلاقی شما بشدت دچار انحراف شده و متاسفم برای اون همسر بدبختت
    دوست عزیز این خانم به اندازه کافی متوجه اشتباهش هست.
    کسی که میاد اینجا واسه همدردی و راه حل میاد نه واسه اینکه یه نفر مثل شما با یه قضاوت بکوبتش.وقتی خدا راه توبه رو باز گذاشته بنده ی خدا کاره ای نیست که بیاد دیگرانو قضاوت و شماتت کنه.

  8. 2 کاربر از پست مفید shapoor تشکرکرده اند .

    mehdihn (یکشنبه 23 تیر 92), ویدا@ (یکشنبه 23 تیر 92)

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 11:20]
    تاریخ عضویت
    1391-8-27
    نوشته ها
    199
    امتیاز
    3,582
    سطح
    37
    Points: 3,582, Level: 37
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 94 در 53 پست

    Rep Power
    33
    Array
    متاسفانه من خواهر شوهر مادرشوهر ندارم

    من خودم فکر میکنم علقه نیست بیشتر حس دلسوزی و همدردی نسبت به اونه ولی بعضی مواقع میترسم وابسته بشم ...اما سعی میکنم که وابسته نشم ولی خیلی دوسش دارم ..... اینو هم بگم بعضی مواقع به کم محلی میکنه میره توی اتقش و بیرون نمیاد ... من هم ناراحت میشم و چند روز تحویلش نمیگیرم .... ولی وقتی میاد سمتم بهم میخنده و محبت میکنه من 10 برابر محبت میکنم.... اون و پدرش تنها هستن و من سعی میکنم بهشون کمک کنم و بدون غذا نگذارموشون ... حتی چندین بار با بایت این موضوع از جانب همسرم مورد مخالفت قرار گرفتم ولی خوب چه کنم نمیتونم بهش بی تفاوت باشم اگر ببینم میتونم براش غذا درست کنم این کارو میکنم ..... بعضی مواقع همسرم همراهی میکنه ولی بعضی مواقع خیلی خیلی بد با من رفتار میکنه و حتی بعضی مواقع برادرش به حمایت از با برادرش یعنی شوهر من دعوا میکنه ... نمیدونم چه کنم نه میتونم بی تفاوت باش بهش . نه میتونم اخلاق همسرمو قبول کنم

  10. #17
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    با این توضیحاتی که دادی، همسرت احتمالا کمی نگران شده از رفتار شما.
    بهتره رفتارت را اصلاح کنی.

    اگر شرایط برای ازدواج برادر شوهرت فراهم هست، شاید بهتر باشه از این راه وارد بشید و
    براش دخترهای مناسب پیدا کنید، کمکش کنید تا ازدواج کنه. هم به خودتون کمک می شه و هم برادر همسرتون.

    آیا خودت برادر داری؟
    پدرت در قید حیاته؟
    فکر می کنی علت این که جذب برادرشوهرت شدی چی هست؟
    چه ویژگیهایی داره که برات جذابه و همسرت نداره؟

  11. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    mehdihn (یکشنبه 23 تیر 92), ویدا@ (یکشنبه 23 تیر 92)

  12. #18
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نداشتن خواهرومادرشوهربیشترباعث شده شمادچار سردرگمی نقشی شوید.چون داشتن تعاملات مختلف ومقایسه اونها باهم مارودر درک وتشخیص نوع ارتباطات بیشترکمک میکنه درخطاب های روزمره به اوبیشتراز"لفظ داداش" استفاده کن.من درکت میکنم فاصله سنی نزدیک به هم باعث شده سنخیت بیشتری احساس کنی اما این سنخیت ها وشباهتها رومیتونیم باخیلی ها داشته باشیم ولی هیچ چیزی روثابت نمیکنه یه مساله طبیعیه .همه ما احساس مسئولیت ودلسوزی به اطرافیان داریم اما کمکهای ما به اونا باید سنجیده وبه میزان باشه چون بیشتربودنش نظم وهماهنگی هاروبه هم میزنه وناخواسته باعث آسیب به دیگران.شاید پیش خودت فکرکنی باکمی محبت ازجنس دیگه اونو ازاین حال وهوادربیاری (ایناهمون خروجی های اشتباه وکاذبه که به خاطر تعریف نادرست ازنقشها ایجاد میشه)ولی این محبت جواب نمیده.میتونی خواهرانه(تعریف درست ازنقش )اونو مثلا تشویق به ازدواج کنی وباشوهرت دراین زمینه کمکش کنیدیااگه شغل نداره راهنماییش کنیدبرای پیداکردن شغل مناسب(خروجی صحیح).کسانی که به ما تعهد ندارن یاتعهدکمتردارن واطراف ماهستند بعضا ممکنه رفتارهای نرمترودلپذیر تری باماداشته باشند،چون فقط همون لحظه است مثل مهمون ،وقتی میاد ما اون موقع بیشترازاعضای خانواه بهش محبت میکنیم.این دلیل ضعف محبت یا عدم درک بین اعضای خانواده نیست.بنابراین مقایسه کردن اون باشوهرت تو رو دچار"خطای ادراک"میکنه.برای اوقات تنهاییت برنامه ریزی کن میتونی بااطلاع ومشورت شوهرت بیشتربا خانمهای همسایه درارتباط باشی.کانالهای ارتباطیت روبه سمت دوستان قدیم و...تغییربده این باروحیات زنانه شما بیشترسازگاره بودن زیادبین مردها مثل پدرشوهروبرادرشوهریا حتی برادرای خودت،در درازمدت باعث ایجاد افسردگی میشه بنابراین تنهاییت روگونه ای مدیریت کن که ارتباطات باخانمها بیشتربشه.اون حس گذراوکاذب هم میره.

  13. 2 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    tasnime_elahi (چهارشنبه 26 تیر 92), ویدا@ (یکشنبه 23 تیر 92)

  14. #19
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تنهایی.یه نکته مهمی هم هست،هر زن وشوهری اختلافاتی دارند هراختلافی باشوهرت داشتی باکسب مهارت ودانش وشخصیت خودت وقدرت بیان صحیح ومنطقی حلش کن.من ازحرفای آخرت اینطور برداشت کردم که یه دلسوزی دوطرفه هم با برادرشوهرت برقرارکردی تا او ازتو حمایت کنه واینم دراون حس دخیل بوده.درکت میکنم شایدفکرمیکردی خواهریامادرشوهرهم میتونست در تلطیف روحیه شوهرت به خاطرتو تاثیر داشته باشه.اما باشرایطی که داری به نظرم بهتره اینجارو پای خودت بایستی واز دانش خودت برای حل مشکلات استفاده کنی.

  15. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 11:20]
    تاریخ عضویت
    1391-8-27
    نوشته ها
    199
    امتیاز
    3,582
    سطح
    37
    Points: 3,582, Level: 37
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    5

    تشکرشده 94 در 53 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام به ammin.n ممنون از حرفهایی که زدین ... واقعا تاثیر دارد... من سعی میکنم به حرفهاتون عمل کنم ... اما یک سوال دارم ... آیا میتونم به نداشتن غذا و گرسنه خوابیدن اون بی تفاوت باشم وقتی غذا درست میکنم حتی فقط براش میبرم خیلی راضی و خوشحال هستم ... نمی دونم این خوشحالی خوبه یا بد این خوشحالی از اینه که به کسی کمک کردم گرسنه نخوابه یا از علاقه است .....
    بله برادر دارم .... پدرم در قید حیاته اما ای کاش نبود ..( بخاطره دلیل ناراحتی که برام ایجاد کرده)

    برادر شوهرم خود جوشه ... خودش میاره خودش میبره و همه کاراش روی اصوله اگر یک کاری توی خونه انجام بده مثل اگر یخچال پاک کنه در عرض دو ساعت کارش تمومه و بدون اینکه غر بزنه و یا حرفی بزنه کارشو انجام میده


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.