متاسفانه وضعیت اخلاقی شما بشدت دچار انحراف شده و متاسفم برای اون همسر بدبختت
دوست عزیز این خانم به اندازه کافی متوجه اشتباهش هست.
کسی که میاد اینجا واسه همدردی و راه حل میاد نه واسه اینکه یه نفر مثل شما با یه قضاوت بکوبتش.وقتی خدا راه توبه رو باز گذاشته بنده ی خدا کاره ای نیست که بیاد دیگرانو قضاوت و شماتت کنه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)