وقتی آروم بودیم نمیگم من خیلی خوب بودم..اما حد اقل باعث نمیشدم آسایشش بهم بریزه..وقتی میومد پیشم بش محبت میکردم..حالا محبت هم نکنم..حق داره فحش بده و تحقیر کنه و سر هر چی گیر بده و عصبانی شه؟3 ماهه که نامزدیم همش کارم گریه اس! :(
آره میدونست میخوام برم..حق نداره وقتی نامزدیم بگه با پدر مادرت جائی نرو!یعنی چی آخه؟ وقتی میگه دارید با همکارا مامانت میرید با پسرا دوستا مامانت خوش بگذره یعنی چییییی؟؟؟؟؟ یا اینکه حالا که میری سفر منم میرم دختر بازی!یا جوابتو نمیدم تا برگردی!
اگه زیر یک سقف بخواد حرف زور بهم بزنه که نمیتونم باش یه عمر زندگی کنم..من کار خلافی نکردم..با پدر و مادرم رفتم سفر..یا مهمانی..با دوستام نرفتم که بخواد اوقاتمو تلخ کنه!
آخه این اقا سر کوچکترین مسئله ای بشدت عصبانی میشه!و توهین میکنه..کی میتونه در وقابل توهین سکوت کنه؟با اینحال توهین که میکرد من گوشیو قطع میکردم..حالا پرو به بابابمم توهین میکنه!الان که نامزدیم اینارو میگه پس فردا چیا میخواد بگه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)