
نوشته اصلی توسط
arashmm
چقدر جالب یکی مثل تو بخاطر اینکه پولش زیاده و میخواد بره خارج طرفش ولش میکنه یکی هم مثل من بخاطر اینکه نمیتونه خونه بخره پدر دختره اجازه نمیده و داره دختره رو از دست میده
اما کاملا درکت میکنم که نمیتونی ولش کنی . منم دو ساله یکی رو دوس دارم اما چون پدرش رضایت نمیده دارم دیوونه میشم . البته رابطه ی ما هم بزودی مثل تو میشه آخرش دختره دیگه منتظرم نمیمونه و حرف پدرش رو گوش میده چون نمیتونه بدون اجازه پدر ازدواج کنه . میدونم جدایی سخته حتی ممکنه تا شش ماه یه سال ضربه ی بزرگی بخوری و اخلاق و روحیاتت به کل عوض شه . به کسی نتونی اعتماد کنی . همش هعصابت خرد باشه . عصبی بشی . از کار و زندگیت بیفتی . چرا اون نمیخواد باهات بیاد خارج ؟ اون فکر میکنه چون اونجا آزادی بیشتری هست ممکنه این ازادی باعث شه رابطه ی شما به هم بخوره و تو روش وایسی و نتونه روی تو تسلط کافی داشته باشه . این که زندگی نشد . دو نفر اگه هم رو بخوان توی همه شرایط میخوان اگه هم نخوان نمیشه زور گفت . مرد یا زن سالاری چیز خیلی بدیه . آخه فکر نمیکنه تو هم انسانی نه برده ؟ اگه واقعا طرز فکرش اینه که اگه شرایط ازدواجتون جور شد و ایران موندی هم باهاش ازدواج نکن . میدونم سخته اما دلیل قطعیش رو بپرس بهش بگو حرف آخرش رو بزنه . کاش من جای تو بودم تا وضعم اینقدر خوب بود که خونه میخریدم با اونی که دوسش داشتم ازدواج میکردم . زندگی و عمر و لحظه هات رو حروم نکن . لبات پر خنده و دلت شاد باشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)