به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 46
  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    بیرون رفتن خیلی در اینکه انسان بفهمه چه حسی نسبت به طرفش داره موثره.چون شما در منزل فقط نشستین ولی در بیرون با هم راه می رین و کلا در موقعیت های مختلف قرار می گیرین.اون موقع خیلی بهتر می تونین در مورد حستون مطمئن شید.فقط یک توصیه که حتما به اون خانم بگید که برای شناخت بیشتر می خواهید و تصمیمتان را در مورد ازدواج با ایشان نگرفتین.
    من خودم یک خواستگار داشتم که فقط 6 سانت از من بلندتر بود و خیلی لاغر تر وقتی روبروی هم می نشستیم خیلی قدش برام مهم نبود ولی وقتی بیرون رفتم در دلم تردید ایجاد شد و اون حس حمایت و... نداشت.احساس می کردم که من درشت ترم در حالی که من کاملا نرمال هستم..(البته بعد از چند ساعت احساس کردم که کلا برام مساله حادی نیست )اماخلاصه اون خواستگار به دلایل دیگه رد کردم.

    چون شما تمام موارد دیگتون خیلی به هم می خوره.بهتره که یک بار بیرون یرید و با اعتماد به نفس جواب منفی یا مثبت بدین تا بعد ها پشیمون نشین که ای کاش بیرون می رفتیم شاید مساله خاصی برام نبود و بی خودی رد نمی کردم.

    توصیه می کنم جایی نرین که بعدا به آنجا گذرتان بیفتد.(هم شما و هم اون خانم)چون خاطرات آن جا ها ممکنه در ذهنتان بمونه.کاملا رسمی باشید و مکانتان را عوض کنید.گاهی کنار هم مثلا روی صندلی پارک بنشینید .یا اینکه برین مثلا بستنی بخورید.در موقعیت های مختلف احساستان را کاملا می فهمید.اگر هنوز احساس خوبی نداشتین اون وقت می توننی قاطعانه و بدون عذاب وجدان جواب منفی بدین.

    در ضمن شاید بعد از بیرون رفتن ایشان نظرشون عوض بشه.

    - - - Updated - - -

    لطفا بعد از بیرون رفتن احساستان را در همین تاپیک بنویسید.چون برای تجربه و اینکه می خواه نظر مردان را در این مورد بدونم. در پذیرفتن بعضی خواستگارام نظرتون مفیده.ممنون می شم که تجربه بعدتون را اینجا بنویسین.

  2. 3 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    asemani (یکشنبه 11 فروردین 92), Quick (یکشنبه 11 فروردین 92), اثر راشومون (دوشنبه 12 فروردین 92)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 07 اردیبهشت 92 [ 19:05]
    تاریخ عضویت
    1392-1-08
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    102
    سطح
    2
    Points: 102, Level: 2
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 15 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اصلا قیافه اینجوری که فکر میکنی نباید برداشت کنی.اگه به دلت نشسته و ازش بدت نمیاد و یکم جذب میشی مشکلی نیست چونکه بعد ازدواج قیافه کمرنگ میشه واست. اما اگه هیچ جذابیتی نداره بعدا نمیتونه جذابیت پدید بیاد و مشکل ساز میشه.

  4. کاربر روبرو از پست مفید purpleayaa تشکرکرده است .

    Quick (یکشنبه 11 فروردین 92)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    350
    سطح
    6
    Points: 350, Level: 6
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها

    لطفا بعد از بیرون رفتن احساستان را در همین تاپیک بنویسید.چون برای تجربه و اینکه می خواه نظر مردان را در این مورد بدونم. در پذیرفتن بعضی خواستگارام نظرتون مفیده.ممنون می شم که تجربه بعدتون را اینجا بنویسین.
    شما دعا کنید به اونچه صلاحمه برسم، بروی چشم، اصلا قصد دارم تجربیات روزمره ای که بدست میارم، تو انجمن برای تازه وارد ها بنویسم.:)

  6. کاربر روبرو از پست مفید Quick تشکرکرده است .

    اثر راشومون (دوشنبه 12 فروردین 92)

  7. #24
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 23:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-26
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    928
    سطح
    16
    Points: 928, Level: 16
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همه موشکلات شوما برطرف شد لنگ 5 کیلویی داداش؟
    چرا از خودت مایه نمیزاری خودت 10کیلویی کم داری

  8. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Quick نمایش پست ها
    شما دعا کنید به اونچه صلاحمه برسم، بروی چشم، اصلا قصد دارم تجربیات روزمره ای که بدست میارم، تو انجمن برای تازه وارد ها بنویسم.:)

    ان شاالله تمام جوانان خوشبخت شوند.برای ازدواج نماز استخاره (به معنای طلب خیر)هم هست.2 رکعت نماز + 101 بار استخیرالله برحمته خییَرهً فی عافیه (جایی خواندم در سجده و جایی خواندم استخیرالله را به تنهایی هم می شود خواند) می گویند خداوند صلاحتان را از طریقی به شما نشان می دهد.

  9. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 دی 92 [ 15:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-06
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    601
    سطح
    12
    Points: 601, Level: 12
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    6

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط quick نمایش پست ها
    ثانیا یک دختر ریز جسه و قد کوتاه تر رو ترجیه میدم، بالاخره ادم باید بفهمه دختر اومده تو بغلش یا خودش رفته تو بغله دختر!!
    این حرفت خیلی بامزه بود!! :) انصافاً کلی خندیدم! {من 185 سانت با 90 کیلو وزن. البته چاق نیستما!!! یکم درشتم فقط :p}
    کلاً خانمهای ایرانی بعد از یه مدت که از ازدواج بگذره بخصوص وقتی که بچه دار بشن چاق می شن. من درمورد چاقی و لاغری زیاد حساس نیستم. بنظرم شما هم حساس نباشید. اما قد چرا!! البته خودم چون تقریباً جزء بلندقدها هستم معمولاً همچین مشکلی برام پیش نمی آد. اما فکر می کنم حس خوبی نباشه جثه کوچکتر داشتن نسبت به همسر! فکر می کنم ایشون هم از نظر ایجاد یک حس حمایت افراد بلندقدتر و درشت اندام تر از خودشون رو ترجیح میدن. نمیشه این مشکل رو باخودشون در میون بذارید؟؟
    ضمناً از اینکه با دخترهای بیشتری صحبت نکردی اصلاً ناراحت نباش. بلکه خوشحال هم باش.
    امیدوارم روزی برسه که هر دو با یادآوری مشکلات قبل از ازدواج لبخند بزنید :)

  10. 2 کاربر از پست مفید sarkhorde تشکرکرده اند .

    Quick (دوشنبه 12 فروردین 92), اثر راشومون (دوشنبه 12 فروردین 92)

  11. #27
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 23:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-26
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    928
    سطح
    16
    Points: 928, Level: 16
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    ان شاالله تمام جوانان خوشبخت شوند.برای ازدواج نماز استخاره (به معنای طلب خیر)هم هست.2 رکعت نماز + 101 بار استخیرالله برحمته خییَرهً فی عافیه (جایی خواندم در سجده و جایی خواندم استخیرالله را به تنهایی هم می شود خواند) می گویند خداوند صلاحتان را از طریقی به شما نشان می دهد.
    تقبل الله التماس دعا داریم حاج اقا

  12. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 فروردین 92 [ 07:40]
    تاریخ عضویت
    1391-7-27
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    496
    سطح
    9
    Points: 496, Level: 9
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اولا زیبایی خیلی زود عادی می شه ببین چی غیر از این ملاک داره که باعث شده تو بهش فکر کنی...
    اگه دوستش نداری و خوشت نیومده خواهش می کنم باهاش ازدواج نکن تو خونه بمونه خیلی بهتره

    - - - Updated - - -

    اولا زیبایی خیلی زود عادی می شه ببین چی غیر از این ملاک داره که باعث شده تو بهش فکر کنی...
    اگه دوستش نداری و خوشت نیومده خواهش می کنم باهاش ازدواج نکن تو خونه بمونه خیلی بهتره

  13. کاربر روبرو از پست مفید maha91 تشکرکرده است .

    Quick (دوشنبه 12 فروردین 92)

  14. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پارسامحمد نمایش پست ها
    سلام
    به عنوان یک تازه وارد شاید حرفم درست نباشه چون اولین باره که دارم برای مشاوره پاسخی میدم.چیزی که باعث شد عضو شم همین سواله شما بود و بخصوص جوابهای دیگران.
    من این مشکل رو با خانمم داشتم و مشکلی نیست که بشه راحت کنارش گذاشت .ذاعقه و سلیقت رو کاملا در نظر بگیر. شاید یکی باشه براش دختر هم قد هیکلش مطلوب باشه و به این دختر بگه مانکن ولی برا مثال من از دخترای کوچولو خوشم می اومد از کفش پاشنه بلند خوشم می اومد.تصور میکردم بغل گرفتن دختری که جثه کوچیکی داره خیلی لذت بخشتره. همین چیزا هم باعث شد کم کم تخم دوری و جدایی تو رابطمون کاشته بشه .همین چیزای به اصطلاح کوچیک. سنگاتو وابکن ببین قد بلند برات معیاره؟خوشت می اد یا نه؟برعکس. چه قدر لذت بخشه برات ظاهر و قد و قیافش.به حرفای دیگران کار نداشته باش که میگن قد بلنده و مانکن.این تویی که میخوای باهاش زندگی کنی پس تو باید از اون اندام خوشت بیاد نه دیگران.
    من هم زمان خواستگاری هم قدی مون رو مخم رفت.ولی مادرم گفت تو خودت بلندی باید با دختر بلند ازدواج کنی.و باقی خصایص مثبتش باعث شد این موضوع رو کوچک ببینم ولی بعد ازدواج همه چیز برام مهم شد. بخصوص وقتی تو مهمونی و این ور اون ور دخترای ظریف و میدیدم که با کفش های پاشنه بلند هنوز هم از من خیلی کوتاه ترن. سلیقه های افراد متفاوته شاید چیزی که تو رو دچار دودلی کرده برا پسر دیگه ای آرزو باشه و پسر دیگه ای حتی حاضر نشه بره خواستگاری دختر قدبلندو درشت .پس هرکس طبق نظر خودش چیزی بهت میگه.
    به نظرم اول خودتو و سلیقت رو بشناس بعد تصمیم بگیر در مورد این خانم.
    حرفتون درست، اما بالاخره آدم باید برای ازدواج از بعضی چیزا کوتاه بیاد یا نه؟! اینکه یه همسری کاملا ایده آل با همه جمالات و کمالات گیر آدم بیاد تقریبا محاله! تازه به شرط اینکه خود شما از همه نظر خوب باشی.هستی؟! مطمئن باش هرجا دیگه هم برین خواستگاری یه ایرادی میتونی پیدا کنی
    خود من که اینو عمیقا قبول دارم که همیشه یک پای بساط لنگه! و اگه قرار باشه از چیزی برای ازدواج بگذرم ترجیح میدم اون تیپ و قیافه باشه...

  15. کاربر روبرو از پست مفید sara 65 تشکرکرده است .

    Quick (دوشنبه 12 فروردین 92)

  16. #30
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara 65 نمایش پست ها
    حرفتون درست، اما بالاخره آدم باید برای ازدواج از بعضی چیزا کوتاه بیاد یا نه؟! اینکه یه همسری کاملا ایده آل با همه جمالات و کمالات گیر آدم بیاد تقریبا محاله! تازه به شرط اینکه خود شما از همه نظر خوب باشی.هستی؟! مطمئن باش هرجا دیگه هم برین خواستگاری یه ایرادی میتونی پیدا کنی
    خود من که اینو عمیقا قبول دارم که همیشه یک پای بساط لنگه! و اگه قرار باشه از چیزی برای ازدواج بگذرم ترجیح میدم اون تیپ و قیافه باشه...
    سارا جان بحث هم دقیقا همینه. یعنی سر اولویت هاست . برای شما تیپ و قیافه اولویت آخرو داره که حذفش می کنی. برای یکی اولویت اول رو داره. ولی در کل نباید به دل نشستن رو بی خیال بشی. ممکنه تیپ و قیافه هم عالی باشه ، ولی به دل نشینه. این همون چیزیه که بعدا نمیشه باهاش کنار اومد.

  17. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    Quick (دوشنبه 12 فروردین 92)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.