به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 46
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام چند تا سوال دارم:
    1) آیا به طور کلی ایشان به دل شما نشستند؟(چهره،لحن و بیان و...)
    2)در این مورد با خودشان صحبت کردین؟ شاید ایشان هم مثل شمادر دلشان تردید باشد
    3)اختلاف سنتون چقدره؟

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array
    به نظرمن چون خواستگاري اولته و بي تجربه اي اينقد حساسي!!!!
    حالا شما چند جلسه ديگه باهم صحبت بكنين به يه شناخت حدي برسين شايد چيزاي خيلي ارزشمند ديگه اي تو اون خانوم ديدي كه بتوني چاقي رو ناديده بگيري(باتوجه به اين كه جز معيارهاي اصليت نيست)

    خيلي زيادن كسايي كه خانومه خيلي از اقا درشت تره ولي زندگي خيلي خوبي دارن.حالا شما كه فقط 5 كيلو تفاوت وزنتونه!!!!

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    350
    سطح
    6
    Points: 350, Level: 6
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام چند تا سوال دارم:
    1) آیا به طور کلی ایشان به دل شما نشستند؟(چهره،لحن و بیان و...)
    بله،واقعا مجذوب متانتشان هستم
    2)در این مورد با خودشان صحبت کردین؟ شاید ایشان هم مثل شمادر دلشان تردید باشد
    تلویحا
    3)اختلاف سنتون چقدره؟
    7ماه بزرگترم، به همراهی خانواده روی این موضوع بحث شد و به توافق رسیدیم


    نقل قول نوشته اصلی توسط SOGAND. نمایش پست ها
    به نظرمن چون خواستگاري اولته و بي تجربه اي اينقد حساسي!!!!
    حالا شما چند جلسه ديگه باهم صحبت بكنين به يه شناخت حدي برسين شايد چيزاي خيلي ارزشمند ديگه اي تو اون خانوم ديدي كه بتوني چاقي رو ناديده بگيري(باتوجه به اين كه جز معيارهاي اصليت نيست)

    خيلي زيادن كسايي كه خانومه خيلي از اقا درشت تره ولي زندگي خيلي خوبي دارن.حالا شما كه فقط 5 كيلو تفاوت وزنتونه!!!!
    اینجا حتی اگه کاربرها راه حل هم ارایه ندن ، همدلی هاشون واقعا به ادم کمک میکنه

  4. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array
    سلام به شما

    لطفا در هر جمله ای با هر مضمون رو توی تالار ننویسید.منظورم پست اولتونه که اگر مدیران بودن حتما ویرایشش میکردن.اینجا همه سنی مراجع داریم که باید مراتب عفت کلامی رو رعایت کنید.
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  5. کاربر روبرو از پست مفید maryam123 تشکرکرده است .

    Quick (یکشنبه 11 فروردین 92)

  6. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 فروردین 92 [ 17:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    2
    سطح
    1
    Points: 2, Level: 1
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 5 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    به عنوان یک تازه وارد شاید حرفم درست نباشه چون اولین باره که دارم برای مشاوره پاسخی میدم.چیزی که باعث شد عضو شم همین سواله شما بود و بخصوص جوابهای دیگران.
    من این مشکل رو با خانمم داشتم و مشکلی نیست که بشه راحت کنارش گذاشت .ذاعقه و سلیقت رو کاملا در نظر بگیر. شاید یکی باشه براش دختر هم قد هیکلش مطلوب باشه و به این دختر بگه مانکن ولی برا مثال من از دخترای کوچولو خوشم می اومد از کفش پاشنه بلند خوشم می اومد.تصور میکردم بغل گرفتن دختری که جثه کوچیکی داره خیلی لذت بخشتره. همین چیزا هم باعث شد کم کم تخم دوری و جدایی تو رابطمون کاشته بشه .همین چیزای به اصطلاح کوچیک. سنگاتو وابکن ببین قد بلند برات معیاره؟خوشت می اد یا نه؟برعکس. چه قدر لذت بخشه برات ظاهر و قد و قیافش.به حرفای دیگران کار نداشته باش که میگن قد بلنده و مانکن.این تویی که میخوای باهاش زندگی کنی پس تو باید از اون اندام خوشت بیاد نه دیگران.
    من هم زمان خواستگاری هم قدی مون رو مخم رفت.ولی مادرم گفت تو خودت بلندی باید با دختر بلند ازدواج کنی.و باقی خصایص مثبتش باعث شد این موضوع رو کوچک ببینم ولی بعد ازدواج همه چیز برام مهم شد. بخصوص وقتی تو مهمونی و این ور اون ور دخترای ظریف و میدیدم که با کفش های پاشنه بلند هنوز هم از من خیلی کوتاه ترن. سلیقه های افراد متفاوته شاید چیزی که تو رو دچار دودلی کرده برا پسر دیگه ای آرزو باشه و پسر دیگه ای حتی حاضر نشه بره خواستگاری دختر قدبلندو درشت .پس هرکس طبق نظر خودش چیزی بهت میگه.
    به نظرم اول خودتو و سلیقت رو بشناس بعد تصمیم بگیر در مورد این خانم.

  7. 5 کاربر از پست مفید پارسامحمد تشکرکرده اند .

    asemani (یکشنبه 11 فروردین 92), مصباح الهدی (یکشنبه 11 فروردین 92), اثر راشومون (دوشنبه 12 فروردین 92), دختر مهربون (یکشنبه 11 فروردین 92), شمیم الزهرا (دوشنبه 12 فروردین 92)

  8. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پارسامحمد نمایش پست ها
    سلام
    به عنوان یک تازه وارد شاید حرفم درست نباشه چون اولین باره که دارم برای مشاوره پاسخی میدم.چیزی که باعث شد عضو شم همین سواله شما بود و بخصوص جوابهای دیگران.
    من این مشکل رو با خانمم داشتم و مشکلی نیست که بشه راحت کنارش گذاشت .ذاعقه و سلیقت رو کاملا در نظر بگیر. شاید یکی باشه براش دختر هم قد هیکلش مطلوب باشه و به این دختر بگه مانکن ولی برا مثال من از دخترای کوچولو خوشم می اومد از کفش پاشنه بلند خوشم می اومد.تصور میکردم بغل گرفتن دختری که جثه کوچیکی داره خیلی لذت بخشتره. همین چیزا هم باعث شد کم کم تخم دوری و جدایی تو رابطمون کاشته بشه .همین چیزای به اصطلاح کوچیک. سنگاتو وابکن ببین قد بلند برات معیاره؟خوشت می اد یا نه؟برعکس. چه قدر لذت بخشه برات ظاهر و قد و قیافش.به حرفای دیگران کار نداشته باش که میگن قد بلنده و مانکن.این تویی که میخوای باهاش زندگی کنی پس تو باید از اون اندام خوشت بیاد نه دیگران.
    من هم زمان خواستگاری هم قدی مون رو مخم رفت.ولی مادرم گفت تو خودت بلندی باید با دختر بلند ازدواج کنی.و باقی خصایص مثبتش باعث شد این موضوع رو کوچک ببینم ولی بعد ازدواج همه چیز برام مهم شد. بخصوص وقتی تو مهمونی و این ور اون ور دخترای ظریف و میدیدم که با کفش های پاشنه بلند هنوز هم از من خیلی کوتاه ترن. سلیقه های افراد متفاوته شاید چیزی که تو رو دچار دودلی کرده برا پسر دیگه ای آرزو باشه و پسر دیگه ای حتی حاضر نشه بره خواستگاری دختر قدبلندو درشت .پس هرکس طبق نظر خودش چیزی بهت میگه.
    به نظرم اول خودتو و سلیقت رو بشناس بعد تصمیم بگیر در مورد این خانم.
    پارسا محمد من کاملا با نظرتون موافقم. منم همونطور که گفتم این آقا باید ببینه که این خانم به دلش نشسته یا نه. قوم و خویشی داشتیم که خودش با اینکه درشت بود خانمی درشت اندام رو هم براش در نظر گرفتن. بیچاره تنها ایرادی که گرفت همین بود. گفت من خانم ظریف دوست دارم . همه خندیدن که خودت به این درشتی. این دختر کلی با کمالاته و .... و بهت میاد و از خدات باشه و ...
    این بیچاره ام قبول کرد. اما هنوزم با داشتن دو بچه که الان تو سن 12 - 13 سالگی هستن بازهم مشکل داره و خانمش به دلش ننشست که ننشست. اگرچه زندگیشو حفظ کرد. اما خودش چند بار به اون واسطه گفته ای کاش ما رو با هم اشنا نمی کردی. من هنوزم دارم حسرت می خورم.
    خلاصه به قول معروف : زیبایی عادی میشه . اما زشتی نه.
    جسارت به این خانم نمی کنم البته . منظورم زیبایی نسبیه . نه مطلق. یعنی از نظر شما.

  9. 4 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    mahdi24 (چهارشنبه 28 فروردین 92), Quick (یکشنبه 11 فروردین 92), مصباح الهدی (یکشنبه 11 فروردین 92), اثر راشومون (دوشنبه 12 فروردین 92)

  10. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    350
    سطح
    6
    Points: 350, Level: 6
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تصمیم دارم خاله و دختر خاله و مامان بزرگمو همراه مامانم بفرستم خونشون که بنده خدا رو خوب آنالیز کنن
    تا ببینینم خدا چی میخواد
    ممنون از محمد پارسا و اسمونی
    از نظرات بیشتر دوستان استقبال میکنم

  11. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    آخه اونا که سلیقه تو رو نمی دونن پسر خوب. به نظرت بهتر نیست بیرون یه قرار ملاقات با اجازه بزرگترش بذاری و ببینی باز هم همون حس رو بهش داری یا نه !

  12. 2 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    Quick (یکشنبه 11 فروردین 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 15 فروردین 92)

  13. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 اردیبهشت 93 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1389-6-08
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    2,981
    سطح
    33
    Points: 2,981, Level: 33
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    227

    تشکرشده 409 در 163 پست

    Rep Power
    39
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Quick نمایش پست ها
    به همین خاطره میگم بخش اعظم راز خوشبختی اینه که خدا واست بخواد یا نخواد! بعضیا بهش میگن شانس: ازدواج شانسی هست
    (صرفا جهت درد ودل)
    ازدواج به شانس نیست به شناخت کافیه بزرگوار. توصیه میکنم اول خودتون پیش مشاور تشریف ببرید و اگر مشاورتون تشخیص داد با دختر خانوم دو نفری تشریف ببرید.

  14. کاربر روبرو از پست مفید samanis تشکرکرده است .

    asemani (یکشنبه 11 فروردین 92)

  15. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1392-1-11
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    350
    سطح
    6
    Points: 350, Level: 6
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    رو در بایستی ندارم، بهشون گفتم مقصود و مطلوبم رو. بیرون رفتن هم فکر خوبیه، در موردش صحبت می کنیم


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.