سلام چند تا سوال دارم:
1) آیا به طور کلی ایشان به دل شما نشستند؟(چهره،لحن و بیان و...)
2)در این مورد با خودشان صحبت کردین؟ شاید ایشان هم مثل شمادر دلشان تردید باشد
3)اختلاف سنتون چقدره؟
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
سلام چند تا سوال دارم:
1) آیا به طور کلی ایشان به دل شما نشستند؟(چهره،لحن و بیان و...)
2)در این مورد با خودشان صحبت کردین؟ شاید ایشان هم مثل شمادر دلشان تردید باشد
3)اختلاف سنتون چقدره؟
تشکرشده 832 در 244 پست
به نظرمن چون خواستگاري اولته و بي تجربه اي اينقد حساسي!!!!
حالا شما چند جلسه ديگه باهم صحبت بكنين به يه شناخت حدي برسين شايد چيزاي خيلي ارزشمند ديگه اي تو اون خانوم ديدي كه بتوني چاقي رو ناديده بگيري(باتوجه به اين كه جز معيارهاي اصليت نيست)
خيلي زيادن كسايي كه خانومه خيلي از اقا درشت تره ولي زندگي خيلي خوبي دارن.حالا شما كه فقط 5 كيلو تفاوت وزنتونه!!!!![]()
تشکرشده 8 در 6 پست
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
سلام به شما
لطفا در هر جمله ای با هر مضمون رو توی تالار ننویسید.منظورم پست اولتونه که اگر مدیران بودن حتما ویرایشش میکردن.اینجا همه سنی مراجع داریم که باید مراتب عفت کلامی رو رعایت کنید.
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
Quick (یکشنبه 11 فروردین 92)
سلام
به عنوان یک تازه وارد شاید حرفم درست نباشه چون اولین باره که دارم برای مشاوره پاسخی میدم.چیزی که باعث شد عضو شم همین سواله شما بود و بخصوص جوابهای دیگران.
من این مشکل رو با خانمم داشتم و مشکلی نیست که بشه راحت کنارش گذاشت .ذاعقه و سلیقت رو کاملا در نظر بگیر. شاید یکی باشه براش دختر هم قد هیکلش مطلوب باشه و به این دختر بگه مانکن ولی برا مثال من از دخترای کوچولو خوشم می اومد از کفش پاشنه بلند خوشم می اومد.تصور میکردم بغل گرفتن دختری که جثه کوچیکی داره خیلی لذت بخشتره. همین چیزا هم باعث شد کم کم تخم دوری و جدایی تو رابطمون کاشته بشه .همین چیزای به اصطلاح کوچیک. سنگاتو وابکن ببین قد بلند برات معیاره؟خوشت می اد یا نه؟برعکس. چه قدر لذت بخشه برات ظاهر و قد و قیافش.به حرفای دیگران کار نداشته باش که میگن قد بلنده و مانکن.این تویی که میخوای باهاش زندگی کنی پس تو باید از اون اندام خوشت بیاد نه دیگران.
من هم زمان خواستگاری هم قدی مون رو مخم رفت.ولی مادرم گفت تو خودت بلندی باید با دختر بلند ازدواج کنی.و باقی خصایص مثبتش باعث شد این موضوع رو کوچک ببینم ولی بعد ازدواج همه چیز برام مهم شد. بخصوص وقتی تو مهمونی و این ور اون ور دخترای ظریف و میدیدم که با کفش های پاشنه بلند هنوز هم از من خیلی کوتاه ترن. سلیقه های افراد متفاوته شاید چیزی که تو رو دچار دودلی کرده برا پسر دیگه ای آرزو باشه و پسر دیگه ای حتی حاضر نشه بره خواستگاری دختر قدبلندو درشت .پس هرکس طبق نظر خودش چیزی بهت میگه.
به نظرم اول خودتو و سلیقت رو بشناس بعد تصمیم بگیر در مورد این خانم.
asemani (یکشنبه 11 فروردین 92), مصباح الهدی (یکشنبه 11 فروردین 92), اثر راشومون (دوشنبه 12 فروردین 92), دختر مهربون (یکشنبه 11 فروردین 92), شمیم الزهرا (دوشنبه 12 فروردین 92)
تشکرشده 1,881 در 749 پست
پارسا محمد من کاملا با نظرتون موافقم. منم همونطور که گفتم این آقا باید ببینه که این خانم به دلش نشسته یا نه. قوم و خویشی داشتیم که خودش با اینکه درشت بود خانمی درشت اندام رو هم براش در نظر گرفتن. بیچاره تنها ایرادی که گرفت همین بود. گفت من خانم ظریف دوست دارم . همه خندیدن که خودت به این درشتی. این دختر کلی با کمالاته و .... و بهت میاد و از خدات باشه و ...
این بیچاره ام قبول کرد. اما هنوزم با داشتن دو بچه که الان تو سن 12 - 13 سالگی هستن بازهم مشکل داره و خانمش به دلش ننشست که ننشست. اگرچه زندگیشو حفظ کرد. اما خودش چند بار به اون واسطه گفته ای کاش ما رو با هم اشنا نمی کردی. من هنوزم دارم حسرت می خورم.
خلاصه به قول معروف : زیبایی عادی میشه . اما زشتی نه.
جسارت به این خانم نمی کنم البته . منظورم زیبایی نسبیه . نه مطلق. یعنی از نظر شما.
mahdi24 (چهارشنبه 28 فروردین 92), Quick (یکشنبه 11 فروردین 92), مصباح الهدی (یکشنبه 11 فروردین 92), اثر راشومون (دوشنبه 12 فروردین 92)
تشکرشده 8 در 6 پست
تصمیم دارم خاله و دختر خاله و مامان بزرگمو همراه مامانم بفرستم خونشون که بنده خدا رو خوب آنالیز کنن
تا ببینینم خدا چی میخواد
ممنون از محمد پارسا و اسمونی
از نظرات بیشتر دوستان استقبال میکنم
تشکرشده 1,881 در 749 پست
آخه اونا که سلیقه تو رو نمی دونن پسر خوب. به نظرت بهتر نیست بیرون یه قرار ملاقات با اجازه بزرگترش بذاری و ببینی باز هم همون حس رو بهش داری یا نه !
تشکرشده 409 در 163 پست
asemani (یکشنبه 11 فروردین 92)
تشکرشده 8 در 6 پست
رو در بایستی ندارم، بهشون گفتم مقصود و مطلوبم رو. بیرون رفتن هم فکر خوبیه، در موردش صحبت می کنیم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)