لطفا بعد از بیرون رفتن احساستان را در همین تاپیک بنویسید.چون برای تجربه و اینکه می خواه نظر مردان را در این مورد بدونم. در پذیرفتن بعضی خواستگارام نظرتون مفیده.ممنون می شم که تجربه بعدتون را اینجا بنویسین.
شما دعا کنید به اونچه صلاحمه برسم، بروی چشم، اصلا قصد دارم تجربیات روزمره ای که بدست میارم، تو انجمن برای تازه وارد ها بنویسم.:)
علاقه مندی ها (Bookmarks)