سلام من تو تاپيك لطف<>وظيفه در مورد خودم و خواهرم موضوعاتي رو مطرح كردم كه شما گفتيد فقط بايد باهاش كنار بيام ومن تا جايي كه ميشه اين كارو ميكنم اما با شرايط مشابه دوست ايشون توصيه هاتون تفاوت داشت.شما كه كتاب روانشناسي ميخونيد خودتون بهش پايبنديدوعمل ميكنيد؟
سلام دوستم.
نوع واکنش به خواهر با واکنش به دوست دختر خیلی متفاوته! به همین خاطر توصیه شی نِید به شما متفاوت از توصیه ایشون به این دوستمون هست.
- - - Updated - - -
و البته *اصول* توصیه ایشون در هر دومورد یکسان هست. و در هرحال باید اصل رو بر پذیرش شخصیت طرف مقابل گذاشت.
علاقه مندی ها (Bookmarks)