سلام عزیزم
خوشحالم که صبر کردی تا خودشون تماس بگیرن البته بهتر بود حرف های پست قبلیتو نمیگفتی
حالا بگذریم دیگه گفتی
در مورد قرار هم اگر تماس گرفتن و روزی رو مشخص کردن بهشون بگو با خانوادم هماهنگ بکنم و ببینم نظر اون ها چیه و بعد جواب میدم!
ببین عزیزم تو این مرحله هر چه قدر اهمیت و ارزش خانواده و نقششون رو تو تصمیم گیریت پررنگ تر کنی برای خودت موثرتره
بهتره خودت یا اگر روت نمیشه برادرت به مادرت بگید,بهشون بگید که اون آقا دوباره مایلن درمورد ازدواج باشما صحبت کنن و نظر خودتون هم مساعده و حالا اگر امکانش باشه میخوان قبل از جلسه ی خواستگاری رسمی با شما صحبت کنن
اگر احیانا مادرتون و خانواده تون گفتن باید بیان خونه تون و حرف بزنید, مخالفت نکن و به اون آقا بگو بیان منزلتون
هر چه قدر تو این مرحله آهسته و دقیق و با ظرافت قدم برداری بعد از ازدواج احتمال پشیمونیت کمتره
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)