داداشم خوشحالم که جواب آزمایش هات خوب بوده ایشاله با لطف خدا و اراده خودت میتونی از این وسواس و افسردگی خلاص بشی مهم اینه که پشیمونی و توبه کردی پس فقط همت کن که به خودت کمک کنی و این اتفاقات رو فراموش کنی.
ما هم همه واستون دعا میکنیم
داداشم خوشحالم که جواب آزمایش هات خوب بوده ایشاله با لطف خدا و اراده خودت میتونی از این وسواس و افسردگی خلاص بشی مهم اینه که پشیمونی و توبه کردی پس فقط همت کن که به خودت کمک کنی و این اتفاقات رو فراموش کنی.
ما هم همه واستون دعا میکنیم
رباب (دوشنبه 13 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)