منم یه مدت خواستگار نداشتم...بعد الان یه مدته که یهو یه عالمه خواستگار برام پیدا شده.
حالا آیا الان خوشحال ترم؟
راستش نه
وقتی زیاد شد قدرت انتخابتو از دست می دی
و وقتی می بینی همه هول شدن باهات ازدواج کنن شک می کنی که نکنه واسه موقعیت خوبمه و نه واسه خودم
کلی وقتت گرفته میشه
ممکنه دلبسته بشی و اونم دلبستت بشه اما یه عامل خارجی سد راهتون بشه
می خوام بهت بگم زندگیتو راحت بکن و امیدوار باش یکی (فقط همون یکی) خوب و مناسب گیرت بیاد.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)