به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 05 [ 14:39]
    تاریخ عضویت
    1400-10-21
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    4,102
    سطح
    40
    Points: 4,102, Level: 40
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    41

    تشکرشده 22 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تصمیمات سختی تو زندگیم گرفتم و واقعا خیلی تو زندگی بد شانس بودم .

    کار فروش اینترنتی لوازم خانگی رو با داداشم خودم از صفر تا صد راه انداختم و اگه روزی ۳۰ تا فروش لوازم خانگی داداشم داشته باشه ، ۲۰ تاش از باسلام و دیجی کالا و سایت فروش اینترنتی هست که همه ی کارهای طراحی سایت و سئو سایت که کار خیلی خیلی تخصصی هست و رقابت توی پلتفرم های فروش اینترنتی کلا با خودم بود و خیلی توی بحث تبلیغات و تولید محتوا و سئو و ... کار کردم .
    چند سال شریک بودیم و صبح تا شب هر روز سر کار بودم و اون فقط در حال استراحت و ولگردی تو اینستاگرم و قرار گذاشتن با دخترا و پیدا کردن راه دستکاری حساب های شرکت و .... بود .
    حدود دو سال پیش ، باسلام ۱۰ غرفه پرفروش لوازم خانگی از حدود ۳۰ هزار غرفه رو دعوت کرده بود ، یکی ما بودیم و الان هم در همون اندازه هستیم و جزو برترین غرفه ها در سطح کشور هستیم .
    سئو کارها فقط می دونن چقدر سخته محصولت رو توی سرچ گوگل بعد دیجی کالا و قبل ترب و باسلام یا شرکت های تولید کننده اون لوازم خانگی برسونی و رتبه دو جایگاه گوگل بشی و من این کار رو برای خیلی از محصولات مون کردم .
    دیجی کالا هم علاوه بر بحث استراتژی رقابت در بای باکس ، خیلی از محصولاتی که کار می کردیم رو خودم در دیجی کالا تعریف می کردم و فروشنده اصلی دیجی کالا خودمون بودیم و به دلیل جذابیت عکس ها و استاندارد بودن نحوه تعریف کالا و رقابت سنجیده با بقیه فروشنده ها ، دقیقا همون محصولات جزو محصولات پر فروش دیجی کالا می شد ..
    آخرش هم مفت و مجانی سایت و دیجی کالا و با سلام و اعتبار فروشگاه و .... رو بش واگذار کردم .

    الانم زنم که سال ها بم دروغ گفته بوده و کاری کرده بود از زندگیم سیر بشم و بدون هیچ وجدانی منو این همه بازی داده بود ،و بیشتر درآدم رو به عناوین مختلف توی این سال هر ازم می گرفت ، مجبورم خونم رو که با عمری زحمت بدست آوردم نصفش رو بدم بش و برم خونه پدرم ...

    اما بازم این چیزا رو می خوام پشت سر بذارم ....
    روحیه ام رو نباختم .....
    دارم به کار جدید رو برای خودم از صفر شروع می کنم ...
    دارم به ظاهر و تیپ خودم می رسم تا آدم درستی بعد زنم بیاد تو زندگیم ....

    الان معضل اصلی همسرم هست که وام کنه و پول نصف خونم رو بگیره و بره .... متاسفانه پدر و مادرم هم می گن برای بچه ها زندگی کنی ....
    اما تنها امید من توی زندگی این هست که بتونم دبگه تا آخر عمرم با آدمایی مثله زنم و داداشم ارتباط نداشته باشم ...همین هست که داره بم روحیه می ده از صبح تا شب زحمت بکشم برای کار جدیدم که معلوم نیست نتیجه بده یانه ؟!!!
    خیلی سخته وقتی این همه زحمت کشیدی ، بخوای دوباره از صفر شروع کنی.....اما خوشبختانه این اراده رو تو خودم می بینم ....
    ویرایش توسط hasan575 : چهارشنبه 06 فروردین 04 در ساعت 02:44


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.