سلام دوستان گلم من مثل قبل خیلی نمیتونم بیام و بنویسم درونگراتر هم شدم فرصتشو هم ندارم ولی جدا کلی انرژی خوب ازتون میگیرم و تک به تک نمیتونم فیدبک بدم ...
الهه جان منم خوشحالم دور هم جمعیم شمیم جان و میشل عزیزم خوشحالم اضافه شدین به جمع ما...
راستش شرکت تو این تاپیک برا من یه هدیه بود ولی نمیدونم از طرف کی ... یه شبی یهویی دستم ادرس سایت رو تایپ کرد بعد مدتها و دیدم که این تاپیک فعال شده قشنگ فکر کردم که دعوت شدم به این جمع نورانی هر چند با تعداد کم ولی مطمانم پربرکت خواهد بود .
![]()







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)