سلام :)
بچه ها یه منظره ای هست تو این عکس خیلی قشنگه ، که یه معنی قشنگی را می خواد برسونه ،، خواستم اینجا اشتراک بذارم
من که خستگیم میره باتماشای این منظره
در پناه خدا![]()
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام :)
بچه ها یه منظره ای هست تو این عکس خیلی قشنگه ، که یه معنی قشنگی را می خواد برسونه ،، خواستم اینجا اشتراک بذارم
من که خستگیم میره باتماشای این منظره
در پناه خدا![]()
gholam1234 (جمعه 02 خرداد 99), miss seven (پنجشنبه 01 خرداد 99), Mvaz (پنجشنبه 01 خرداد 99), Pooh (یکشنبه 04 خرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 01 خرداد 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)