به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 10 بهمن 99 [ 21:05]
    تاریخ عضویت
    1399-2-22
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    2,063
    سطح
    27
    Points: 2,063, Level: 27
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    از دست كاراي ديوانه وار پدرم به معناي واقعي عاجز و درمانده شدم

    مادرم به خاطر يائسگي گُر گرفتگي داره. نمي دونم كسي تجربه ش رو داشته يا نه، اين گر گرفتگي اينطوريه كه يهويي حرارت بدن آدم بالا ميره و صورت آدم قرمز ميشه و بايد خودتو برسوني به هواي آزادي يخي آب خنكي چيزي. حالا چند شب پيش مادرم نصف شبي گر گرفتگي بهش دس داده گوشيشو روشن كرده و با نور گوشي خودشو رسونده آشپزخونه. پدرم يهويي به سرش زده نصف شبي داد و بيداد كرده و چرت و پرت گفته. چرا چرت و پرت؟ اولش گفته چرا سر و صدا را انداختي! بعدش گفته چرا خوابي؟ زناي همسن و سال تو الان خواب نيستن و دارن كار مي كنن! اين وسط همسايه ها بيدار شدن و برادرم بيدار شده و خيلي ترسيده. مادرم ميگه هزار بار خدا رو شكر مي كنم كه تو بيدار نشدي چون مي دونه با پدرم مشكل دارم ميگه اگه تو بيدار ميشدي خون را مي افتاد.
    بيشتر از سي ساله كه پدرم بدون داشتن هيچگونه مسئوليتي نسبت به ما داره مي خوره و مي خوابه و پولاي خودشو مادرمو دود مي كنه آخرشم دو قورت و نيمش باقيه. فقط مي خواد به ما القا كنه كه ما و مخصوصا مادرم ديوانه هستيم، بساز نيستيم و مشكل داريم. اين داد و بيداد رو كسي انداخته و كسي شاكي شده از سر و صداي نصف شبي كه خودش باعث و باني تمام بدبختياي ماست. پدرم كلا هوا ورش داشته فقط نمي دونه چطوري ابراز كنه. خدا به كمرت بزنه نامرد. خدا به كمرت بزنه كه زندگي هممون رو نابود كردي
    شما رو قسم ميدم به حق هرچي كه بهش اعتقاد دارين براي ما دعا كنين چونكه ديگه نه عقل من به جايي قد ميده نه اينكه كسي رو داريم دردمون رو بهش بگيم.
    ویرایش توسط آبي_آرام_بلند : دوشنبه 22 اردیبهشت 99 در ساعت 23:15

  2. کاربر روبرو از پست مفید آبي_آرام_بلند تشکرکرده است .

    الهه زیبایی ها (دوشنبه 22 اردیبهشت 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.