سلام
این حق هر دختریه که به هر دلیلی جوابش به شما منفی باشه اما حق توهین به شما رو نداره و اگر کسی به شما توهین کرد 1- به شخصیت خودش برمیگرده که اصلا ربطی به ظاهر و شخصیت شما نداره و 2- به نحوه ی برخورد شما با طرف مقابل در اون زمان هم برمیگرده.

در کل به برخوردشون توجهی نکنین و اعتماد به نفستون رو افزایش بدین. طرف اگر با شخصیت باشه مودبانه جواب میده ...