یه وقتایی تو زندگی هست که گیر میکنی
یا هیچ راهی درست و بی ضرر نیست یا راه درست، شدنی و ممکن نیست
مجبوری کجدار و مریز بری جلو ولی این اسمش زندگی نیست مرده متحرک بودنه.
بر ما گذشت نيک و بد اما تو روزگار
فکری به حال خويش کن اين روزگار نيست!
تشکرشده 371 در 127 پست
یه وقتایی تو زندگی هست که گیر میکنی
یا هیچ راهی درست و بی ضرر نیست یا راه درست، شدنی و ممکن نیست
مجبوری کجدار و مریز بری جلو ولی این اسمش زندگی نیست مرده متحرک بودنه.
بر ما گذشت نيک و بد اما تو روزگار
فکری به حال خويش کن اين روزگار نيست!
m.reza91 (سه شنبه 19 تیر 97), miss seven (چهارشنبه 20 تیر 97), paiize (جمعه 22 تیر 97), Pooh (سه شنبه 19 تیر 97), tavalode arezoo (سه شنبه 19 تیر 97), نیکیا (چهارشنبه 20 تیر 97), صبا_2009 (سه شنبه 19 تیر 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)