سلام
شما می ترسید اعتماد کنید و به شدت نگرانید
از ترس این که یه جاهایی گیر کنید، حق وتو هم می خواهید.
و برداشت من (که ممکنه درست نباشه) اینه که خیلی هم فداکارید. پاش بیفته اصلا از این حق وتو استفاده هم نخواهید کرد
فقط دلتون می خواد یه جوری خیالتون راحت باشه
----------------------
جواب سوال شما در طول زندگی مشخص میشه
همه اش مربوط به شب خواستگاری نیست
اگر همسرتون احساس کنه زندگیش ارزش موندن داره ... چرا بره؟ کجا بره؟
--------------------
یه آقایی اینجا ماجرای طلاقشون را نوشتن
توی ایران با همسرشون آشنا شدن. مهاجرت کردن، همه چیز را به سر و سامون رسوندن و بعد خانمشون ترکشون کرد (طوری که آقا تعریف کردن، حرفهای خانم؟)
تاپیکشون را بخونید.
متاسفانه اسمش یادم نیست
پیدا نکردید بگید براتون سرچ کنم
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : جمعه 02 مهر 95 در ساعت 13:30
علاقه مندی ها (Bookmarks)