به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

Threaded View

  1. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    سلام عزیزم

    جاتو عوض نکن و به روت نیار که ناراحت میشی ، سرحال باش و کارتو درست انجام بده و فقط و فقط اگه باهاشون کار کاری داشتی صحبت کن اون هم کوتاه.

    منم خیلییی حساسم و یک سال و خورده ای دارم کار میکنم محیط اداری زن و مرد سطوح خیلی مختلف دکترا دیپلم لیسانس مخترع کاشف نخبه و..

    من یه همکاری بود که 13سال سابقه داشت که کلا توی یه قسمت دیگه بود توی یه طبقه دیگه خیلی باهاش صمیمی بودم و دوستش داشتم براش سالاد میبردم ازش دفاع میکردم خیلی ساده بودم و..

    یه روز فهمیدم وقتی من پست گرفتم رفته بود زیرابمو پیش 2 تا از مدیران ارشد و عامل زده بود

    تازه فقط این نبود شده بود مثل این فیلمهایی که طرف هیچ جوره نمیتونه از حقش دفاع کنه و همه شواهد بر علیهشه ،

    منی که همیشه از حقم دفاع میکردم و روابط عمومی قوی داشتم تبدیل شدم به یه بچه سوسک مظلوم که با دنپایی حسابی زده بودنش و حتی گریه کردم ، منی که از گریه بدم میاد

    خواهر مدیرعاملمون ازم خوشش میومد یه روز که اتفاقی هم مسیر بودیم براش ریز اتفاقات اون مدت رو تعریف کردم و ایشون گریه کرد یعنی تا این حد علیهم توطئه شد حالا فکر میکنی پست من چی بود؟

    هیچی کارمند دفتری بودم شدم کارشناس همین نه رئیس شدم نه مدیر وگرنه ترور میشدم

    خواستم استعفا بدم ولی موندم و خودمو دارم نشون میدم به کسی اعتماد نمیکنم حواسمو جمع میکنم سرحالم خیلی الان راضیم و مدیرانمون رو دوست دارم حقوقم رو هم 2بار در 2ماه افزایش دادن

    شما از اینجا حساب کن که من هفته ای یکبار با اتوبوس بی ار تی رفت و آمد میکنم و هربار از بی فرهنگی و بی وجدانی عده ای واقعا ناراحت میشم

    از یه خانمی 5سال پیش سوال کردم ساعت چنده انقدر با ناز و ادا جواب داد دیگه هیچ وقت از کسی ساعت نپرسیدم ، یه بار هم یه پیر زن سوار شد خانومی انگار هیولا دیده بود خودشونو چنان کنار کشید که دستشون

    به پیرزنه نخوره حتی بچه شونم بردن اون طرف که پیرزنرو نبینه اون وقت شما خودتو ناراحت میکنی که چرا خشک جواب دادن ؟ عزیزم و جانم برای متن پیامک هاست در محیط عادی روابط عمومی بعضیها صفره.
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !


    ویرایش توسط گیسو کمند : سه شنبه 27 مرداد 94 در ساعت 17:39

  2. 4 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 مرداد 94), sahar67 (سه شنبه 27 مرداد 94), zzzz (سه شنبه 27 مرداد 94), بابک 1369 (سه شنبه 27 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.