به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 خرداد 94 [ 21:39]
    تاریخ عضویت
    1394-2-30
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    249
    سطح
    4
    Points: 249, Level: 4
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mardejavan67 نمایش پست ها
    سلام
    دوست عزیز من خیلی خوب درکت میکنم..مطمئن باش با تغییر روش به نتیجه میرسی.شک نکن
    خانمتو خوب نشناختی.اون ازت یه چیز دیگه میخواد تو بهش اون چیزی که تو رو آروم میکنه رو بهش میدی.اینه که بهت میگه اذیت میکنی.
    خانمت خیلی احساسیه و به احتمال زیاد از هنر خیلی خوشش میاد مثلا موسیقی خوانندگی و احتمالا از تو هم درخواست هایی غیر مستقیم داشته ولی تو انجامش ندادی.
    خانمت به بهداشت خیلی اهمیت میده ولی تو اون توجهی که باید بکنی رو که اون راضی باشه رو انجام ندادی.
    خانمت احتمالا خیلی از بوی آدکلن خوشش میاد و دوست داره عطری بزنی که اون لدت ببره.احتمالا عاشق لالیک یا ووده
    خانمت یه زمانی عاشقت بود فکر میکرد در کنار تو میتونه آرامش داشته باشه و تو میتونی مردونه تکیه گاهش باشی و همیشه همراهش باشی و پشت و پناهش ولی تو این احساس و بهش ندادی
    داداش همراهش نبودی
    تنهاش گداشتی و این برا یه زن بدترین اذیت کردنه
    الانم داری اذیتش میکنی و اونو برا خودت میخوای یه جورایی خود خواهی.چون میخوای باهات بمونه بدون اینکه تو عمل ثابت کنی که برات مهمه و به خاطرش هر کاری میکنی.به حرفاش توجه نمیکنی.وقتی میگه مشکلی داره به جای اینکه در مورد مشکلش بخوای بهت توضیح بده و بخوای حلش کنی مطمئنم میگی پیشتم و نترس و نگرن نباش و تا اخرش با هاتمو ...خسته شده از این حرفا.
    واقعا اگه دوسش داری کمکش کن.اون با حرفاش داره فریاد میزنه که به کمت نیاز دارم.داره ازت میخواد مثل کوه پشتش باشی ولی هر دفعه نا امیدش میکنی.
    داداش الان خانمت از دست خودش ناراحته که چرا تو رو اذیت مبکنه.خانمت هر روز داره به این فکر میکنه که کاش وقتی میاد بهت میگه فلان عکس العمل و نشون میدادی یا فلان حرف و میزدی...
    درضمن تو خیلی مطمئنش کردی که هر کاری بکنه پیشش میمونی.
    ببین عزیز من...
    خیلی بهش پروبال دادی الان اون فکر میکنه خیلیییییی از تو سره.هیچ وقت یه خانمو از خودت سعی نکن بهتر نشون بدی چون صد در صد بازنده میشی.همیشه وقتی ازش تعریف میکنی یه جوری تعریف کن که بزرگی تو رو بیشتر درک کنه.(مثلا وقتی میخوای بگی خیلی زن زیبایی هستی بعدش بگو عاشق زیباییت شدم هیچ زنه دیگه ای مثل تو نیست که منو مست زیباییش کنه.یعنی تو انتظار منو بر آورده کردی و من خودم از تو سزم.فکر نکن که کسی هستی واسه خودت)
    مرد باش.اون عاشق اینه که پز تو رو پیش این و اون بده و به همه بگه که یه مرد با ابهت برام میمیره و حاضره جونشو برام بده ولی تو میری از اطرافیانش واسه حل مشکلاتتون کمک میخوای...اکثر زنا دوست ندارن زندگیو اونا پیش ببرن و مردشون تو هر کاری نظرشو بپرسه اونا میخوان بیشتر مرد تصمیم گیرنده باشه.اینا جزییات زندگیه و همه هم از این اظلاع دارن ولی توجه نمیکنن.

    - - - Updated - - -

    اون ازت هیچ انتظاری نداشت فقظ توجه کردن و احساس امنیت...
    وقتی میاد توو خانوادت خیلی اذیت میشه و احساس میکنم از اون زناییم نیست که بگه یا من یا خانوادت...اون عاشق اینه که بره توو خانوادت و با هم باشین ولی خانواده تو دلشو شکستن و کاری کردن که از همه چی دلزده بشه...و از خودش بدش میاد که چرا باید این وضعیتتون بشه.اون عاشق یه چیزایی بود که فکر میکنه نمیرسه بهشون.
    اون از شنیدن حرفای تکراری خسته شده و تو بیشتر از اون.
    حتما فایل های صوتی دکتر حبشی رو دانلود کن گوش بده.با حرفاش آدمو ار خواب غفلت بیدار میکنه.
    داداش من جای تو باشم یه هفته ده روزی رو مرخصی میگیرم میرم زیارت تک و تنها.گوشی و موبایلم با خودم نمیبرم.بهشم نمیگم کجا میرم.براش مینویسم تا اطلاع ثانوی من رفتم بیرون از زندگیت.هلالم کن اگه برنگشتم.یه شعرم براش مینویسم مثلا اشک ها آهسته میلغزند یر رخسار زردم/آرزو دارم که روم جایی که دیگر برنگردم
    براش بنویس باشی نباشی عاشقتم.هلالت کردم.اصلا دلخور نیستم از حرفات کارات.کاش میتونستم حس اولین بوسه از بعد از 6 سال دوباره بچشونم بهت.دلم تنگ شده برا اون روزا.میبوسمت به یاد اون روز که(دقیقا روز و ساعتشو بگو)بعد بنویس خداحافظ
    دوست عزیز من بعدش میرم دنبال اون دوستش که ظلاق گرفته میگردم و ازش خواهش میکنم که بیاد پیش خانمم یه پچند روزی بمونه بهش میگم چون فکر کنم خانمم با حرفهای شما آروم میشه و شما بهشون آرامش میدین.
    داداش اون نمیخواد حرفای کلیشه ای و تکراری بشنوه اون میخواد تغییر کنه.اون زده شده از زندگیش.سعی کن دوباره دلشو با رفتارات بلرزونی
    البته این روش من بود:)
    نظرتون خیلی جالب و درست بود. من هم هنوز با شرایطی مشابه ای درگیرم. کاملا حرفاتون صادقه من هم بمانند این بنده خدا خانمم احساساتیه و چنین رفتارایی که گفتید را تقریبا همشو داره. بنظر من راه حلتون کاملا صحیح و سنجیده هست. بنظر من تجربتونو بیشتر در اختیار بگذارید تا ایشون بتونن تصمیم درستتری بگیرن.

  2. 3 کاربر از پست مفید آرش کمانگیر تشکرکرده اند .

    ali.amamverdi (پنجشنبه 07 خرداد 94), morteza2487 (پنجشنبه 07 خرداد 94), رنگین (سه شنبه 12 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو ارتباط با دخترها تو اجتماع مشکلی ندارم، اما وقتی دختری رو دوست دارم برعکسه
    توسط amir800 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 95, 22:01
  2. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  3. خداوند تو را دوست دارد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 88, 19:05
  4. +تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی
    توسط dar_tabe_zarde_khazan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 06 اسفند 87, 01:51
  5. يه دوست خوب تو دانشگاه يا هرجاي ديگه؟
    توسط کنجکاو در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 شهریور 87, 08:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.