به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ali.amamverdi نمایش پست ها
    داداش میدونی قضیه چیه من مشکل تو رو دارم 5 ساله هیچ خبری ندارم ازش ولی میاد مهریه اش رو میگیره با نامردی کامل با من برخورد کرد با این که من هنوز دوستش دارم و طلاقش ندادم یک حس درونی میگه مبارزه کن ناامید نشو داداش وضعیت تو مطمن باش یک درصد من نیست ولی من بعد 5 سال که ندیدمش ولی هنوز توکلم به خداست داداش بجنگ ولی سعی کن زیاد پاپیچش نشی محکم باش یک مدت بزار بره اصلا دنبالش نرو ولی طلاقش نده بگو مهریه رو میدم قسط بندی میکنم این بهترین راه هست که گفتم چون من خودم 5 ساله دارم مبارزه میکنم به کمک خدا
    5 ساله همسرتون را ندید و طلاقش نمی دید؟
    هم خودتون را عذاب می دین و هم ایشون را؟

    فکر می کنم حتی از نظر شرعی هم اگر زن و شوهری یه مدت مشخصی همدیگه را نبینن عقدشون قابل باطل کردن هست.

    به دنیا نیومدیم که بجنگیم و عذاب بکشیم و عذاب بدیم.

    وقتی می شه زندگی کرد، از زندگی لذت برد، آرامش داشت .... چرا باید بجنگیم؟
    موضوع شما را نمی دونم
    ولی این خانم داره می گه نمی خواد با همسرش زندگی کنه. به هر دلیلی. نه قانون و نه شرع هم اجازه نمی دن که ما یه آدم را اینطور اسیر کنیم و عذاب بدیم.

    اسیر و برده شما که نیست. یه روزی قبول کرده باهاتون زندگی کنه، الان می گه نمی تونم، نمی خوام. حتی از حقش هم داره می گذره که بتونه بره.
    چی می گید بجنگ و طلاقش نده و ........

    5 سال عمر و جوانی شما برمی گرده؟
    همین الان اگر طلاقش بدید و بخواهید زندگی دیگه ای را شروع کنید، همین 5 سال بلاتکلیف نگه داشتن خودتون و ایشون می شه یه معضل. اگه دختری بیاد تالار بگه خواستگارم این شرایط را داره، همه بهش می گن مواظب باش. احتیاط کن.

    تو زندگی جدیدتون اثرات این 5 سال لجاجت و جنگ و بلاتکلیفی هست. مگه می شه کسی 5 سال در فشار روحی باشه و بعدش راحت زندگی کنه؟
    چرا باید خودمون را عذاب بدیم؟

    آقای تنها،
    برخلاف دوستمون، من می گم برو با همسرت توافق کن و ازش جدا شو. زندگی که با زور نمی شه. شما دوست داری، ایشون نداره.
    سختی درست جدا شدن صد مرتبه بهتر از سختی با زور زندگی کردن یا با زور طلاق گرفتنه. عزت و احترام و شخصیت خودتون را اگر له کنید، به این راحتی قابل ترمیم نیست. محترمانه جدا بشید. نذارید از روی بالکن سرتون داد بزنند و تو خونشون به شما لگد بزنند و .... مواظب خودتون باشید که وقتی خانمتون جدا شد و یکسالی از این موضوع گذشت، تازه می رسید به این که چه کاری به شخصیت خودتون کردید.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    morteza2487 (پنجشنبه 07 خرداد 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 مرداد 96 [ 03:45]
    تاریخ عضویت
    1391-9-23
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    3,954
    سطح
    40
    Points: 3,954, Level: 40
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 196
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    90

    تشکرشده 35 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    5 ساله همسرتون را ندید و طلاقش نمی دید؟
    هم خودتون را عذاب می دین و هم ایشون را؟

    فکر می کنم حتی از نظر شرعی هم اگر زن و شوهری یه مدت مشخصی همدیگه را نبینن عقدشون قابل باطل کردن هست.

    به دنیا نیومدیم که بجنگیم و عذاب بکشیم و عذاب بدیم.

    وقتی می شه زندگی کرد، از زندگی لذت برد، آرامش داشت .... چرا باید بجنگیم؟
    موضوع شما را نمی دونم
    ولی این خانم داره می گه نمی خواد با همسرش زندگی کنه. به هر دلیلی. نه قانون و نه شرع هم اجازه نمی دن که ما یه آدم را اینطور اسیر کنیم و عذاب بدیم.

    اسیر و برده شما که نیست. یه روزی قبول کرده باهاتون زندگی کنه، الان می گه نمی تونم، نمی خوام. حتی از حقش هم داره می گذره که بتونه بره.
    چی می گید بجنگ و طلاقش نده و ........

    5 سال عمر و جوانی شما برمی گرده؟
    همین الان اگر طلاقش بدید و بخواهید زندگی دیگه ای را شروع کنید، همین 5 سال بلاتکلیف نگه داشتن خودتون و ایشون می شه یه معضل. اگه دختری بیاد تالار بگه خواستگارم این شرایط را داره، همه بهش می گن مواظب باش. احتیاط کن.

    تو زندگی جدیدتون اثرات این 5 سال لجاجت و جنگ و بلاتکلیفی هست. مگه می شه کسی 5 سال در فشار روحی باشه و بعدش راحت زندگی کنه؟
    چرا باید خودمون را عذاب بدیم؟

    آقای تنها،
    برخلاف دوستمون، من می گم برو با همسرت توافق کن و ازش جدا شو. زندگی که با زور نمی شه. شما دوست داری، ایشون نداره.
    سختی درست جدا شدن صد مرتبه بهتر از سختی با زور زندگی کردن یا با زور طلاق گرفتنه. عزت و احترام و شخصیت خودتون را اگر له کنید، به این راحتی قابل ترمیم نیست. محترمانه جدا بشید. نذارید از روی بالکن سرتون داد بزنند و تو خونشون به شما لگد بزنند و .... مواظب خودتون باشید که وقتی خانمتون جدا شد و یکسالی از این موضوع گذشت، تازه می رسید به این که چه کاری به شخصیت خودتون کردید.

    خانم بیرون نشستی میگی لنگش کن چی داری میگی مگه ادم زندگیشو از سر راه اورده که طلاق بگیره نه داداش جان با توکل به خدا برو جلو فقط از خدا بخواه نه بندش

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali.amamverdi نمایش پست ها
    خانم بیرون نشستی میگی لنگش کن چی داری میگی مگه ادم زندگیشو از سر راه اورده که طلاق بگیره نه داداش جان با توکل به خدا برو جلو فقط از خدا بخواه نه بندش داداش برای زندگی خودت فقط خودت تصمیم بگیر این زندگی تو هست هیچ کس نمیتونه ازت بگیره داداش محکم باش توکلت بخدا باشه
    داداش برای زندگی خودت فقط خودت تصمیم بگیر این زندگی تو هست هیچ کس نمیتونه ازت بگیره داداش محکم باش توکلت بخدا باشه ما بازیچه کسی نیستیم که هر کس بخواد دو روز زندگی کنه بعد بگه خداحافظ [/QUOTE]


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو ارتباط با دخترها تو اجتماع مشکلی ندارم، اما وقتی دختری رو دوست دارم برعکسه
    توسط amir800 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 95, 22:01
  2. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  3. خداوند تو را دوست دارد
    توسط sayehhaye_mah در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 88, 19:05
  4. +تو دوست من اگه جای من بودی ( که خدا نکنه) چی کار می کردی
    توسط dar_tabe_zarde_khazan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 06 اسفند 87, 01:51
  5. يه دوست خوب تو دانشگاه يا هرجاي ديگه؟
    توسط کنجکاو در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 شهریور 87, 08:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.