داداش میدونی قضیه چیه من مشکل تو رو دارم 5 ساله هیچ خبری ندارم ازش ولی میاد مهریه اش رو میگیره با نامردی کامل با من برخورد کرد با این که من هنوز دوستش دارم و طلاقش ندادم یک حس درونی میگه مبارزه کن ناامید نشو داداش وضعیت تو مطمن باش یک درصد من نیست ولی من بعد 5 سال که ندیدمش ولی هنوز توکلم به خداست داداش بجنگ ولی سعی کن زیاد پاپیچش نشی محکم باش یک مدت بزار بره اصلا دنبالش نرو ولی طلاقش نده بگو مهریه رو میدم قسط بندی میکنم این بهترین راه هست که گفتم چون من خودم 5 ساله دارم مبارزه میکنم به کمک خدا








علاقه مندی ها (Bookmarks)