سلام
راستش اون جملات قصار در مورد موقتی بودن زندگی و اینا برام خیلی خیلی آشنا بود !!!! والا من بگم این جملات رو از دهن چندتا اقا شنیدم راضی
میشی؟؟؟ من موردی نداشتم که کسی پیشنهاد صیغه بده ولی همین پسرهایی هم که قصد صرفا دوستی دارن همین حرفا رو مدام تکرار میکنن
که حالا کی تضمین میکنه ازدواج همیشگی باشه و اینایی که خودت گفتی . مطمینم که این حرفها رو بهت القا کردن ( تورو خدانگو نتیجه تراوشات ذهنی خودت به تنهاییی بوده)
دوم اینکه اگه قراره رابطه ج نباشه محرم شدن معنی نمیده ..... خوب محرم بشی چه کارهایی میتونی انجام بدی که بدون محرمیت نمیشه
سوم اینکه بزار محرم بشی بعد میبینی که ارامشی نداری چون هروقت بهش احتیاج داری اون درگیر زن و زندگیشه
چهارم اینکه شما همین الان داری به وضوح به شاهزاده خانم!!! حسادت میکنی پس عمرا اگه بتونی از این آقاهه دست برداری
پنجم اینکه به نظرم انقدر فلسفی به قضیه نگاه نکن. اگر واقعن خواهان محرم شدن هستی جرات داشته باش و بپذیر که اون اقا رو دوست داری و داری باهمسرش یعنی همون شاهزاده خانم وارد رقابت میشی که تصاحبش کنی.... شوهرش نمیتونه مال خودش باشه وقتی توی عقد موقت
با شماس پس شعار نده








علاقه مندی ها (Bookmarks)