همین الان از پیش وکیل اومدم درباره اینکه حق حضانت رو خانمم میتونه بگیره یا نه طبق اون چیزی که خانم گلشید نوشتند چیزی به من نگفتند.پس یعنی در هرصورت این قضیه منتفی هست حتی اگر بچه پیش ایشون باشه همه جوره تحت تکفل من میشه.
من هم میخوام اینجوری باشه هرچند من دنبال راهی هستم بتونم خودم پسرم رو نگهداری کنم.
هنوز قرارداد نبستم ولی وکیل شماره تلفن برادر خانمم رو گرفت با اون صحبت کنه و قرار شده به من جواب بده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)