به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 789

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-1-15
    محل سکونت
    شهر بهار نارنج
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    6,365
    سطح
    52
    Points: 6,365, Level: 52
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 603 در 163 پست

    Rep Power
    47
    Array
    مدیر جان می دونید چقدر دوستون دارم امیدوارم بر بی ادبی من نذارید.
    همیشه محدود کردن تاثیر عکس داشته و همیشه باعث بدبینی شده نمونه عینی این مسلئه در جامع داره بی داد می کنه.
    خیلی از بچه که اینجا هستن مشکل ندارن و شاید بخاطر محبت و علاقه ب طرز تفکر این سایته ماهانه اینجا عضو می شن و از مطالب استفاده می کنن تا هم به سرپا موندن سایت کمک کرده باشن هم دوتا نکته یاد بگیرن و در زندگی ازش استفاده کنن که با این کار باعث نارات کردنشون می شه (من به شخصه ناراحت شدم چون واقعا حس اخراج شدن از سایت بهم دست داده)
    آن کسیم که می خواد ب زندگی بدبین بشه نیاز نیست اینجا عضو باشه هر روز به سایت سر می زنه حتی بدون نام کاربری، انگار داره صفحه حوادث روزنامه رو می خونه و هر برداشتی بخواد از مطالب می کنه و بعدم میره به زندگی بد بین می شه یا ازشون درس می گیره و باعث پیش رفتش می شه.
    یه ضرب المثل قدیمی می گه (سعدی می فرماید)
    من آچه شرط بلاغست با تو می گویم/تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال
    صحبت احوال این دست از دوستانه که میان می خونن و بدبین می شن اینجا یه آموزشگاه ست هر کسی به اندازه خودش یاد می گیره و می بره چه شما محدود کنید چه نکنید


    شما برای پیام خصوصی می تونستید در ماه 5 پیام خصوصی به هر شخص اختصاص بدید بجای این کار
    به هر حال ما به نظر شما احترام می داریم.
    موفق و سربلند باشید
    **
    مدیر جان
    پست قبلی شما رو ندیده بودم این پست را ارسال کردم.
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
    وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
    آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
    انگار نه انگار گنهكار ترينيم
    السلام عليك یا ابا الغوث
    ویرایش توسط .saber. : یکشنبه 05 بهمن 93 در ساعت 13:22

  2. 3 کاربر از پست مفید .saber. تشکرکرده اند .

    terme00 (دوشنبه 06 بهمن 93), مدیرهمدردی (یکشنبه 05 بهمن 93), آویژه (دوشنبه 06 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.