به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 54

Threaded View

  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    سلام

    - بنویس "من". به جای پارسا و یا ما بنویس من.
    البته فعلا. چون باید خودت رو محکم کنی. روی خودت و دوست داشتن خودت کار کنی. تو از همه کس برای خودت باید مهم تر باشی.
    اصلاح حضور رفتاری پارسا در تالار باعث نشه تا دوستانم فکر کنند که پارسا حالت مصنوعی داره و کاذبه و اون پارسای واقعی نیست
    نظر شخصی من اینه باید با مراجع کننده هم حس شد باهاش گریه کرد اونو تسکین داد اونو در آغوش گرفت (عذر میخوام حاشیه نرید ) با او هم عقیده شد حتی اگر عقیده اش اشتباه باشه .

    اون لحظه وظیفه اصلی ما آرامش دادن روح فرده ضربه خوردست اینکه مقصر هست یا نیست مهم نیست فعلا ترمیم حالت شکستگی مهمه بعد که بهتر شد اونو متوجه اشتباهات خودش و رفتارش خواهیم کرد .
    - میشل نوشت "همفکری" و خوب هم نوشت. درسته این سایت همدردیه. اما هیچکس نمی تونه برای هر ادمی احساس بذاره. خودت اسیب می بینی. مثل این میشه که بگی من موهام سفید شه واسه یکی حرص بخورم تا فقط یک شب خواب خوب ببینه. این میشه مهرطلبی زیاده از حد. اینکه خودتو ول کنی و همش به فکر دیگران باشی. فرشته مهربان می گن که ادم باید اول خودشو خیلی دوست داشته باشه بعدش سرریز عشق به خودش رو به دیگران هدیه بده. اینطوری هم کیفیت اون کمک هایی که ادم بکنه بهتره هم خودش در صلح با خودشه. اخه واسه چی خودتو داغون کنی برای هر مراجع؟ کمکی به اون می کنه؟؟ راه حل پیدا کن. همدردی هم دوست داری بکن اما کم.

    ببین خود مشاورها و روانشناسا و روانپزشک ها اصلا نباید خودشونو از نظر احساسی درگیر کنن با مراجعشون. غلطه. چون بیخودی خودشونو پیر می کنن ضمن اینکه وقتی احساسی می شن اعصابشون خورد میشه و نمی تونن راهکارهای لازم رو بدن.

    - می تونی روی پست های مدیرهمدردی کلیک کنی. همه ارسال های مدیر رو شروع کنی به خوندن. هم محتوای ارسال ها برات مفیدن. هم متن هایی که می نویسشن اغلب اوقات عاری از هر گونه احساس هست و یا حداقل درگیری احساسی با مراجع ندارن. خوبه بخون پست هاشونو. همه جوره برات مفیده. یادته گفتم مطالعه کن. به نظرم پست های مدیرهمدردی رو شروع کن به خوندن هم محتوا هم سبک نوشتار هم شیوه ی مشاوره دادن همه چیش اموزنده است.

    - پارسا جان نوشتی تولدی جدید. نه. هر کسی همین که هست خوبه. نمی شه تغییر اساسی کرد. اما باید سعی کنیم خودمونو به بهترین شکل خودمون برسونیم. یعنی هر چی هستی عالیه فقط اعتدال و تناسب بده بهش.

    - در مورد نوشتنت. رعایت نکردی که توی این 3 پستت. هم طولانی هستن هم چکیده نیستن. انقدر ویرایش کن نوشته ات رو که بتونی ازش یه متن کاملا گویا از مشکلت و کوتاه در بیاری.
    در نوشتنت هم محکم باش. مطمئن باش. خودت رو در همه چیز بذار تو اولویت. یه کم خودخواه باش.

    مهرطلبی رو سرچ کردی؟ سرچ کن. خوبه مهرطلبی عالیه اما وقتی از حدش بیشتر شه به خود ادم اسیب می زنه. هیچی به هیچکی نمیشه. خودت اذیت می شی فقط.

    موفق باشی.
    ویرایش توسط meinoush : شنبه 22 آذر 93 در ساعت 12:58

  2. 7 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    asal2013 (شنبه 20 دی 93), paiize (یکشنبه 23 آذر 93), parsa1400 (شنبه 22 آذر 93), sanjab (شنبه 22 آذر 93), میشل (دوشنبه 24 آذر 93), سوده 82 (یکشنبه 30 آذر 93), شکوه (شنبه 22 آذر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ** برای رسیدن به همه چیز باید از همه چیز گذشت **
    توسط فرشته مهربان در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اسفند 03, 03:10
  2. سیر تکامل انسان در مسائل گوناگون ( طنز یا واقعیت )
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 شهریور 90, 17:57
  3. تست بسیار جالب برای شناخت یک واقعیت
    توسط سارا بانو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اسفند 88, 20:36
  4. این میز اکه موندنی بود به تو نمیرسید.
    توسط fafa1360 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 بهمن 87, 18:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.