به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 خرداد 95 [ 21:46]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    2,763
    سطح
    32
    Points: 2,763, Level: 32
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    132

    تشکرشده 135 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی ممنونم از دوستانی که نظر دادن و سایر دوستانی که وقت گذاشتن و خوندن. واقعا از نظراتتون استفاده کردم و خیلی راه گشا بودن. با توجه به پوشش خانم که خیلی صورتشون رو پوشونده بودن فکر می کنم باید یک جلسه هم برم.
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام جناب برسرک

    نظر سایرین درست هست اما من می خوام از زاویه دیگه هم موضوع شما را ببینم.

    شما فقط یک جلسه ایشون را دیدین.درسته؟
    شما می گید قیافش قشنگه ولی به دلتون ننشسته. ببینید نمی دونم ها! ولی یه احتمال هم می دم که شاید قیافه ایشون برای شما جدید بوده .مثلا شما یه جور قیافه می پسندیدین و تو ذهنتون داشتین بعد وقتی با یه قیافه دیگه مواجه شدین چون براتون و ضمیر نا خوداگاهتون جدید بوده، به دلتون ننشسته.


    دارم با توجه به این می گم که هم خودتون و هم پدرتون می گین قشنگه ولی به دلتون ننشسته.

    1.مساله دیگه اینکه آیا مادر و خواهر شما ایشان را بدون حجاب دیدند؟
    2.بعد هم آیا شما عیب خاصی در چهره ایشان دیدین که بدتون بیاد؟
    3.راستی می تونید به ما بگید چرا می گید قشنگ هستند؟ و چهره خاصی مد نظر شماست؟
    4.دختر محجبه هست؟
    5.آیا شما سابقه خواستگاری رفتن دارید؟


    گفتم شاید وقت نداشته باشید.تو این پست در مورد به دل نشستن توضیح داده شده: #33
    سلام
    پست بسیار مفیدی بود و تشکر

    قسمت هایی که نیاز به جواب دارن:

    بله دفعه اول بود و به نکته خیلی خوبی اشاره کردین.

    1- بی حجاب ندیدنشون و فکر می کنم که برای جلسه بعدی، اول مادر و خواهرم برن و ایشون رو بدون حجاب ببینن و بعد از مدتی هم خودم برم و برای بار دوم هم ایشون رو ببینم.
    2- تنها عیبی که دیدم مربوط به بینی ایشون بود که که انگار ضربه ای چیزی خورده بود و باعث شده بود که یکمی کج به نظر بیاد (نه آنچنان تابلو، یه کوچولو و همین باعث میشد که هر وقت به بینیش نگاه می کردم نظرم رو عوض می کرد ولی چشم و ابروش رو که میدیدم نظرم برمی گشت!!)
    3- سایر قسمت های صورتش هیچ عیب و ایرادی نداشت و نمی تونم بگم مثلا گونه هاش مشکلی داره، یا چشماش یا فرم صورتش. آره چهره خاصی توی ذهنم هست که با اون چهره و فرم صورت فاصله داشتن.
    4- دختر خیلی محجبه بود و بیشتر از قرص صورتش رو پوشونده بود.
    5- یک مورد رسمی و یک مورد هم غیر رسمی سابقه دارم. که مورد اول با وجود اینکه به دلم نشست نتونست از فاکتور خانواده عبور بکنه و دومی هم به دلم ننشست.


    نقل قول نوشته اصلی توسط anisa نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز
    من با نظر مصباح الهدی عزیز موافقم . برای خودم هم پیش اومده بار اول ممکنه با قیافه ظرف نتونم ارتباط برقرار کنم اما وقتی بار دوم میبینم انگار برام آشناتره مخصوصا اگر شخصیتشو دوست داشته باشم .
    پیشنهاد میکنم یه بار دیگه ایشونو ببینید اگر باز هم دودل بودین ادامه ندین
    سلام دوست گرامی
    جلسه دوم هم حتما میرم.

    با تشکر از پستهای خوبتون و کمک های بی دریغتون.



    این رو هم اضافه بکنم که مورد دیگه ای که واقعا دو دلم کرده، قانع بودن ایشون و بساز بودنشون هست و می دونم که اگر این وصلت سر بگیره در آینده زندگی خوب و رضایت بخشی خواهم داشت و خلقیاتش دقیقا همونی هست که می خوام... .

    ویرایش:
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    با این وضعیت حق داری به دلت نشینه،من نمی دونم فاز دخترایی که از خاستگار رو می گیرن

    چیه! نه این بی حجاب مطلق باشن ولی قرص کامل صورت با یکم مو ...چهره کاملشو ببین شاید

    نظرت عوض شد.
    قربون دهنت! حرف دل ما رو زدی.
    ویرایش توسط برسرک : شنبه 12 مهر 93 در ساعت 01:00

  2. 3 کاربر از پست مفید برسرک تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 16 مهر 93), Eram (شنبه 12 مهر 93), یه تنهای خسته (جمعه 18 مهر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 19:59
  4. +تاریخچهٔ جنسی‌ همسر آیندتون چقدر براتون مهمه
    توسط kamran2007 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 88
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مهر 88, 11:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.