به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 74

Threaded View

  1. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 98 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    382
    امتیاز
    12,547
    سطح
    73
    Points: 12,547, Level: 73
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    894

    تشکرشده 1,236 در 375 پست

    Rep Power
    101
    Array
    سلام
    به نظر من این یکی از عواقب ازدواج در سن بالاست، و تجربه خود من هم حداقل درباره خودم همینه
    یادم میاد 7 یا 8 سال پیش مادرم کسی رو بهم پیشنهاد کرد که از نظر زیبایی نمره اش از مثلا 100حدود 40 بود و حالا به نظر بقیه خود من حداقل 70 رو میگیرم ولی اون موقع واقعا با اون چهره مشکلی نداشتم ولی چون فهمیدم مورد سه سال از خودم بزرگتر هست دیدم این فاصله معکوس ممکن هست مشکل ساز بشه ولی الآن دیگه از خودم مطمئن نیستم بتونم با چنین چهره ای برای شروع(نه ادادمه) کنار بیام و باید کسی رو که حداقل با آرایش ملیح نسبتا زیبا میشه رو انتخاب کنم .
    حالا شاید خیلی ها بگن اگه ازدواج کرده بودی الآن دلزده شده بودی دنبال یه شلوار دیگه بودی، ولی واقعا من این طور نیستم و اگر چنین رابطه ای رو شروع کنم به شدت خودم رو توش هم متعهد میدونم و هم تلاش میکنم عمقی رو بهش بدم که ظواهرش به اون رابطه آسیب نزنه اگر تازه توی ظواهرش نقصی احساس کنم.

    تازه من اون موقع موسیقی تدریس میکردم و دخترای خوشکل ترگل ورگل زیاد به چشمم میخورد، دخترایی که خیلی زود میخواستن صمیمی بشن و من اصلا راه نمیدادم و واقعا هیچ کدوم هم به دل نمی نشست جز یکی دو مورد که سنگین و باوقار برخورد میکردن منظورم از به دل نشستن هم این نیست که میرفتم تو نخ قیافه و .... بیشتر منظورم این هست که از رفتارشون خوشم میومد

    نقل قول نوشته اصلی توسط maedeh120 نمایش پست ها
    من خودم به شخص هرچی پسر خوشگل دیدم دست تو دست یه دختر با چهره کاااااااااااملا معمولی بوده ......
    خدا شانس بده
    دقت کردین این مورد توی پسرای زیر بیست و سه چهارسال اتفاق میفته ،چون هنوز سخت پسند نشدن و البته یه چیزای دیگه که دیگه حوصله تایپشو ندارم واقعا ببخشید شرمنده!!!

  2. 2 کاربر از پست مفید hamed-kr تشکرکرده اند .

    *shamim* (سه شنبه 25 شهریور 93), پونیو (سه شنبه 25 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.