به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 74

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام شمیم جان
    من یه چندتا نکته در پستهای شما می بینم.
    1) شما می گید قیافتون معمولیه و با آرایش زیبا می شید. ببین من فکر می کنم اکثریت جامعه معمولی هستند. غیر از اینه؟ تو همه چی اکثریت معمولین. مثل متوسط قد جامعه که بقیه متناسب با این معمولی بالاتر یا پایین تر در نظر گرفته می شن.
    اگر تو جامعه ای یک پارامتر شیوع بیشتری نداشت؛ به اون معمولی نمی گفتند.درسته؟ و نمودار آماری هر پارامتر بیشتر به صورت زنگوله ایه.درسته؟

    2)خب پس شما هم جزء این اکثریت هستین. پس اگر این طور باشه اکثریت ول معطل هستند که!!! ولی من می بینم خیلی از این آدم ها فوق العاده از آدم های زیبا موفق تر هستند.

    3) یه اشتباهی که بعضی از پسرها می کنند اینه که نمی دونند آرایش و... چه تاثیری روی قیافه می ذاره. یه دختر خوشگل را ببینند بعد همون دختر را تصور کنند(نه یه دختر دیگه) بره صورتش را بشوره؛ مقنعه اش را بیاره جلو و فقط گردی صورتش معلوم باشه! همون دختر هم تبدیل به یک دختر معمولی میشه!!!

    من اینو خیلی دقت کردم. یعنی از اون وقت که تو این سایت آقایون به قیافه گیر دادن. من تو مترو و ... که هستم. دخترای با آرایش و موهایی که سشوار زده و لخت و حالت دار از روسری بیرون اومده را دقت کردم. تصور کردم اون دختر صورتش را بشوره ، روسریش را بکشه جلو طوری که فقط گردی صورتش را نشون بده؛ کاملا یه دختر معمولیه! کاملا معمولی... حتی بعضی از معمولی هم پایین تر...

    4) شمیم جان شما خودت را معمولی می دونی. ذکر هم کردم آدم های معمولی بیشتر هستند. چرا روی اینکه قیافه همسرت معمولی نباشه و زیبا باشه گیر می دی؟
    باور کن به نظر من از نظر هر پارامتر آدم باید هم کفوش باشه. قیافه هم هم کفوت بود چه خوب!!! تو جامعه هم خیالت راحت تره. خیالت هم راحت تره که کسی پشت سرت حرف نمی زنه... شوهرت هم تو وقتی پیشش یکم آرایش کنی به نظرش از خودش خیلی سر تری! این که خیلی خوبه!



    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  2. 6 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    *shamim* (شنبه 22 شهریور 93), The Green (شنبه 22 شهریور 93), فرهنگ 27 (شنبه 22 شهریور 93), پونیو (شنبه 22 شهریور 93), آونگ (شنبه 22 شهریور 93), تیام (دوشنبه 24 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.