همه پستای شیدا جون و بالهای صداقت عزیز رو خوندم
لایک و تشکر کردم چون برخی از فرمایشات شما رو واسه خودمم دیدم
انگاری واسه منم نوشته شدند
حالا که همسرم رفته قدرشو بیشتر میدونم وقتی بوده عیب و ایرادش رو میدیدم
اونم الآن داغونه!!
شاید این جدایی تمرینی باشه واسه اینکه من خودمو اصلاح کنم صبرمو زیاد کنم
خسته شدم بریدم دلتنگش شدم اما عاقلانه و درست رفتار میکنم و خواهم کرد
شارژی حرف نمیزنم...
شیدا جون و بالهای صداقت عزیز خیلی خیلی ممنونم خیلی پستاتون منو آرومم کرد
چقدر دلسوزانه به مراجع کمک میکنید انشاالله خیر ببینید و همیشه سلامت باشید
بهار جان ببخشید تو تاپیک شما نوشتم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)