به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 شهریور 93 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1393-1-24
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    530
    سطح
    10
    Points: 530, Level: 10
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bow هرکاری کردم..عشقمونتونستم فراموش کنم...چه کارکنم وقتی رسیدنمون محاله...

    سلامبچه ها...واقعااعصابم خرابه توروخدافقط بجای سرزنش...ارومم کنین..

    قبلاتایپیک بازکرده بودم..که نمیتونم ولش کنم...http://www.hamdardi.net/thread-33118.html

    بچه هاجالبه بدونین......هنوزدرگیراون اقاهستم.......البته بعدمدتی کوتاهی ازون تایپیک خودش برگشت............دلیل کاراشم......فقط میگفت چون ...نمیشده میخواستم ازم متنفر شی..ولی نشدم...
    ..لطفانگین بهونه ست...چون هم من هم خودش میدونستیم رسیدنمون محاله.......من
    واقعاااادنبال فراموشیم...نگین رابطه روقطع کن...من بایدبتونم تسلیم سرنوشت بشم....باپاگذاشتن روی دلم.......واقعاشبووروزم گریه ست...حدود15روزه تصمیم گرفتم فراموشش کنم...ولی نتونستموازشدت فشارعصبی قفسه سینه م بشدت دردگرفته..................اعصاب برا م نمونده.............
    .....سرکوچترین چیزی اشکم درمیاد ....اره طبیعیه....ولی بگین چطوربااین موضوع کناربیام...میگین خودتوسرگرم کن...ولی حتی بااین راهم........موفق نشدم........البته اینم بگم این اقاباورنمیکنه...من میخوام بگذرم ازهمه چییییی....گاهی میگم کاااش مث اونروزاباهام بدمیشددد....ولی نمیشه...
    تواین مدت 3تاخواستگارداشتم....که همگی موردتاییدخونوادم بودنوشرایطشون هزاربراربهترازین اقابودن....ولی این دل احمق من.....هنوزدرگیره............. ....واقعاابریدم...دوس دارم یامتنفربشم ازش یااالزایمربگیرم......ولی محاله...هرچی بدیاشو که هوارتاس توذهنم میارم....بازم حسموکم نمیکنه......واقعااادرمونده شدم....اونقدرعصبیو خشن شدم که همه انگشت به دهن موندن...بابام بادرموندگی تموم ازم پرسید...دردت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ولی افسوس....هرگز هرگزهرگزنمیشه بگم.....همش درحال گریه م..............داغونم...کمکم کنین..و� �قعاااحالم خرابه..............فقط لطفااااااااااسرزنشم نکنین...به خاطراحساسم...چون به قدرکافی خودم خودمودلموسرزنش میکنم...ولی بی فایده س............فقط توروخدااااااااااااااااااا اااااکمککککککککککک


    - - - Updated - - -

    بچه هامن همیشه همدردی میومدم.. ومیام...هم قسمت سوالای ارتباط دختروپسرومیخوندم...هم اختلافات زن وشوهر...فقط وفقط براپررنگ شدن عیوب این اقا........وکم رنگ شدن احساسم بهش...ولی ..افسوس اثرش موقتیه...وببخشیددوباره حس لعنتیم ...مث خرسرشومیندازه پایین ومیادسراغم.............................. .......کمکم کنین...کسی نیست؟

    - - - Updated - - -

    اهههه هرچی نوشتم پاک شدددچرااااااااااااااااااا ااا
    من همیشه همدردی میومدم ومیام...هم قسمت سوالات دختروپسرهم اختلاف زن وشوهر....
    فقط وفقط وفقط براپررنگ شدن عیوب این اقا...وکم رنگ شده حسم بهش.....ولی چه فایده اثرش موقتی میبود...ودوباره بعدمدتی...حسم البته ببخشیدانومیگم..مث گاوسرشومینداخت پایینومیومدسراغم
    واقعاااادرمونده شدم...ازپس این احساس برنمیام......چراکسی جواب نمیده...
    ویرایش توسط مهمان93 : پنجشنبه 20 شهریور 93 در ساعت 03:53

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهمان93 تشکرکرده است .

    برنده 1988 (شنبه 22 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. در مرحله اشنایی بسیار احساساتی هستم
    توسط mano-gozashte در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 آبان 94, 12:59
  2. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.