بهار جان امیدوارم و دعا میکنم زودتر به یه نتیجه خوب برسی. به تلاشت ادامه بده و کم نیار.
من همه تاپیکهای تو رو خط به خط خوندم و همیشه هم پیگیرم که در چه حالی. فقط باید بهت بگم:
آفرین به همت و تلاشت. آفرین به شجاعتت. خیلی رشد کردی.![]()
تشکرشده 246 در 78 پست
بهار جان امیدوارم و دعا میکنم زودتر به یه نتیجه خوب برسی. به تلاشت ادامه بده و کم نیار.
من همه تاپیکهای تو رو خط به خط خوندم و همیشه هم پیگیرم که در چه حالی. فقط باید بهت بگم:
آفرین به همت و تلاشت. آفرین به شجاعتت. خیلی رشد کردی.![]()
khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), کاغذ بی خط (سه شنبه 18 شهریور 93),آرام دل(دوشنبه 17 شهریور 93), بهار_68 (دوشنبه 17 شهریور 93), سوده 82 (سه شنبه 18 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)