حدس میزنم سن و سالت کمه.
یکی از بدترین اشکالات ما دخترا اینه که تو فکر و خیال خودمون عاشق یه نفر میشیم .
اما زمانی که با اون فرد رابطه ی نزدیک برقرار میکنیم کل خیالاتمون نقش بر آب میشه و میبینیم اون فرد ادمی که ما فکر میکردیم نبوده.
واسه ی چی اصرار دارین فراموشش کنین ؟
لطفا از خیالپردازی دست بردارین بهتون ضربه میزنه.
در واقع میخواین فردی رو فراموش کنین که وجود خارجی نداره.
واقع بین باشین.