مدتی بود تحریم به همدردی هم سرایت کرده بود وما را از برخورداری حق مسلمون شادی و کل کل محروم کرده بودند.
بازم بنازم به لطف و مرحمت موسس وپایه گذار این تاپیک .
بزن دست قشنگه رو به افتخار فرشته مهربان
حالا فرشته جان لطف رو تموم کن باغ و بده آب وجارو کنندلطافتش رو هم یخده زیاد کنید ورژن 4 رو بدید دستمون قول میدیم تمیز نگهش داریم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)