خیلی حس بدیه جلوی همه خاموش کنی و ملت منتظرت بمونن منم این تجربه درخشان رو داشتم .
من الان میرم دوچرخه سواری هم کیفش بیشتره هم خاموش کردن وسط چهار راه نداره 
حیف که فرهنگمون فقیره وگرنه من کلا تاکسی هم سوار نمیشدم سر کار هم با دوچرخه میرفتم
یه استادی داشتیم یه کوله مینداخت و با دوچرخه میومد دانشگاه مسن بود چقدر بهش غبطه میخوردم
چرا اینقدر عقب مونده ایم که خانوما رو با دوچرخه نمیبینیم هرچند اقایون هم خیلی کم میبینم.
برام عجیبه یه پسر یا مرد دوسال رانندگی نکرده باشه البته به شرط داشتن ماشین.
- - - Updated - - -
شیدا بچه هات خیلی گناه دارن نکن این کارو مثل اینکه یه قالب درست میکنی و بگی برین توش هرچند الان همه کارای ما با قالبای اجباریه
حتی بچه هامون تو خونه هم نمیتونن بدوان ممکنه همسایه پایینی خواب باشه و ...
اونجام که میخایی اسیر کمربندشون کنی تازه ذهنشونم با شمردن ماشینا تسخیر کنی دیگه چی میمونه ازشون.
رضا چه خوب روحیه میده پس پاییزه جان نترس دلو بزن به دریا
ولی جدا من وقتی میخام رد شم حواسم هست که از جلوی راننده خانم یا رد نشم یا خیلی با احتیاط برم
چون احتمالش هست گازو با ترمز اشتباه بگیره.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 11 مرداد 93 در ساعت 23:19
علاقه مندی ها (Bookmarks)