مگه داره اسیر می بره؟بچه ای که تا کمر از پنجر ماشین آویزون نباشه بچه نیست.
خیلی خوبه با دستی بالا حرکت می کنی،باعث می شه به سیستم تحرک فشار
بیاد و تقویت بشه.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
مگه داره اسیر می بره؟بچه ای که تا کمر از پنجر ماشین آویزون نباشه بچه نیست.
خیلی خوبه با دستی بالا حرکت می کنی،باعث می شه به سیستم تحرک فشار
بیاد و تقویت بشه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)