خانوم محترم اگه بخوادت میاد خواستگاریت اگه هم نه که هیچی بعدشم مردی که به زور بخوان ببرنش خواستگاری این دیگه نمیشه اسمشو گذاشت مرد(البته خیلی ببخشید) بعدشم این مشکل شما نتیجه ی ارتباط کنترل نشده با جنس مخالفه وگرنه کی یه آقا می آد به یه زن غریبه بگه من قبلن زن داشتمو حالا هم منو دارن میبرن خواستگاریو .... واقعا که خنده داره فعلن هم شما داری چوب ندونم کاریاتو می خوری نباید الکی واسه خودت وابستگی عاطفی پیدا می کردی اینم نگو که دله دیگه دست من نیست که اشتباه محضه باید صبر کنی اگه بخوادت خودش می یاد اگه هم نه که هیچی البته در این گونه موارد یه پیشنهادی هست که اهل فن می دن اونم اینکه یه آقا از طرف خانوم با واسطه با خواستگار حرف بزنه و متقاعدش کنه که مثلا این دختر خانوم هم کیس مناسبیه به هر حال اینم یه روشیه دیگه امیدوارم خوشبخت شی منم همین طور








علاقه مندی ها (Bookmarks)