با سلام.
من دختری هستم که مدتی هست که به آقایی علاقه پیدا کردم. و مدتی هست که با هم ارتباط داریم در حد حرفهای معمولی. علاقه من به ایشون خیلی شدید هست. اما خودشون در جریان این علاقه نیستن. بهم توجه دارن اما تا به حال ابراز علاقه برای ازدواج نبوده. به هر حال به تازگی بهم گفتن که چند روز دیگه میخواد بره خواستگاری که خودش ناراضیه.من از وقتی شنیدم داغون شدم. چیکار کنم.من واقعا دوسش دارم.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)