با سلام...
دختری هستم 22 ساله دانشجوی پزشکی.

من و داداشم دانشجوی سال سوم پزشکی هستیم و بابام سر هر موضوع کوچیکی بهونه ندادن هزینه تحصیلمونو میگیره

یه سال میشه که بابام دیگه خرج تحصیل داداشمو نمیده الانم دیگه اجازه تحصیل بهم نمیده(گفت: دیگه از پول خبری نیس و حق نداری بری دانشگاه)

لطفا برام راه حلی نشون بدین یا مشوره ای که بتونم مهارت گفتگوم رو بالا ببرم تا بتونم بابامو راضی کنم

ممنون