به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 تیر 93 [ 19:31]
    تاریخ عضویت
    1393-2-26
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    267
    سطح
    5
    Points: 267, Level: 5
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    55

    تشکرشده 43 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Sad مشکل محل زندگی با نامزدم

    با سلام
    ،خیلی به راهنمایی نیاز دارم،دختری هستم که 1ساله و نیمه عقد کردم نامزدم یکی از شهرهای گیلان زندگی میکنه و من تهران،اوایل نامزدی صحبت کرده بودیم که اگر تهران کار پیدا کرد اینجا زندگی کنیم ولی میدونستم امکان داره جور نشه و بریم شمال زندگی کنیم، اما مدتی که از نامزدیمون گذشت دیدم اصلا نمیتونم توی اون شهر زندگی بکنم و برام خیلی سخت میشه از تهران برم هم از نظر تحصیل هم اشتغال هم خانوادم و هم تفاوت فرهنگهای آدماش.امکاناتشم هم خیلی خیلی کم هست و متاسفانه نامزدم هم به هیج وجه حاضر نیست بیاد تهران و میگه اینجا کار خوبی پیدا نمیکنم درصورتی که توی شمال هم یه کارمعمولی داره نه یه کار خوب،باباش حمایتش میکنه. در ضمن خانوادش هم به هیچ وجه نمیخوان اون بیااد تهران،درصورتی که اول برعکسشو میگفتن، میگفتن از خدامونه بیاد جای بزرگ تا پیشرفت کنه.خودش هم اوایل میگفت کار باشه میام اما حتی 1بارم نیومد اینجا دنبال کار بگرده و هربارم گفتم پشت گوش انداخت و چندبارم دعوامون شد. مدتی درموردش حرف نزدم تا اینکه کنکور ارشد یه رتبه عالی آوردم ومیتونم بهترین دانشگاه تهران بخونم الان با این رتبه همه دوستام آرزو داشتن جای من بودن، از اولم گفته بودم تحصیلم خیلی واسم مهمه و قصد ادامه دارم چندروزپیش بهش گفتم حداقل فقط این2سال رو بیا اینجا تا من درسمو بخونم بعد بریم شمال. اما میگه به هیچ وجه میگه میای اینجا گیلان زندگی میکنیم موقع دانشگات هی رفت و امد میکنیم بین تهران و اینجا اما بنظر من اصلا امکان نداره 7و8ساعت راهه،این حرفش یعنی نمیخواد بخونم. خلاصه دعوا کردیم و چند روزه کاملا قهریم و هیچکدوم زنگ نزدیم.
    تازه اوایل درمورد اشتغال من هم صحبت کردیم مشکلی نداشت اما بعد زد زیرش، تازه اونجا بازارکارش واسه خانما خوب نیس زیاد.
    الان این بزرگترین معضل زندگیمه و واقعا نمیدونم باید چیکار بکنم،فکرمیکنم با اون به چیزایی که میخوام اصلا نمیرسم و ازنظر عقاید و تفکر هم خیلی با هم فرق داریم،میدونم که از اول تقصیرخودم بود باید بیشتر میشناخنمش بعد جواب میدادم ،پسربدی نیست اما تفاوتهامون زمین تا آسمونه و اصن نمیتونیم باهم حرف بزنیم یعنی نظرات مخالف خودش رو اصلا نمیتونه بشنوه. همه اینها به کنار مشکل محل زندگی بزرگترین مشکلمونه که اون اصلا حاضرنیس یه قدم واسه من . خواسته ام برداره مطمعنم که این ازدواج از اول غلط بود و خیلی پشیمونم و فکرمیکنم باید جدا شم اما ازعواقبش میترسم رابطه هم داشتیم که خیلی بخاطر این مورد ناراحتم...
    چند روزه که قهریم و نمیدونم اگه دوباره کوتاه بیام تکلیف این2سال درس خوندنم ارشد چی میشه نمیتونم با این رتبه خوبم از پیشرفتم بگذرم توروخدا راهنماییم کنید دارم دیوونه میشم...

  2. کاربر روبرو از پست مفید نسترن س تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 27 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.