به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 خرداد 93 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1392-8-26
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    479
    سطح
    9
    Points: 479, Level: 9
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    در دوران نامزدی هستیم. و اون خواسته که طلاهامو برا رفع مشکل کاریش بهش بدم تا بفروشه.چکار کنم؟

    سلام و عرض ادب به همگی دوستان عزیز و مشاوران گرامی.

    من الان سردرگمم و نمدونم چکار باید کنم؟

    من و همسرم یکسال و هشت ماهه نامزدیم و هنوز خونه خودمون نرفتیم. اما مراسم رو همون ماه های اول توی تالار گرفتیم و دیگه مراسمی نخواهیم داشت. سر مراسم عروسی مادر شوهر و پدرشوهرم مثل همه پدرشوهرا و مادرشوهرای دیگه و طبق رسم و رسوم بهم سرویس طلا کادو دادن.

    فامیل هم کلی پول و سکه کادو دادن. که همسرم فرداشب همه پول هارو گرفت و فقط برای من همین سرویس باقی موند.

    حالا شوهرم قرض بالا اورده و از من خواسته سرویس رو بدم تا بفروشه.

    من بهش گفتم : مامان بابام نارحت میشن و هیچکی تو دوران عقد طلاهای زنشو نمیفروشه.
    اونم گفت: به هیچکسی ربطی نداره! همه غلط کردن دخالتی داشته باشن.

    منم گفتم : تا تو عقدیم به خانواده ها هم بعضی چیزا ربط داره دیگه. بعدشم برو از مامان بابات بگیر ، همه پسرا تو عقد به مشکلی بخورن مامان باباهاشون به دادشون میرسن.
    خلاصه اونم داغ کرد و گفت مامان بابات از من برات مهم ترن و باهام سرسنگین شد.

    مامان بابای من خیلی حساسن به اینکه کسی کادویی بهم بده و بعدش پس بگیره. البته وقتی سر خونه زندگیمون بریم دیگه مامان بابام نمتونن دخالت کنن و کلا مجبورم یکروز اینو بفروشم ولی حالا تو این دوران واقعا میدونم که ناراحت میشن. چون سر کادوهای عروسیمون هم که شوهرم همه رو
    با خودش برد و سر کادوی تولد و سالگرد عروسی و عیدی هم که خانواده شوهرم بهم سکه دادن و همون شب شوهرم ازم گرفت، مامان بابام حسابی داغ کردن و مامانم همش فکر میکنه زیر سر مادرشوهرمه و کلی رفت حرف به مادرشوهرم زد.

    حالا فکرشو بکنین اگه بفهمن این سرویس رو هم شوهرم ازم گرفته چه غوغایی به پا بشه




    و حالا:

    _آیا این کار شوهرم طبیعیه؟
    من و شوهرم سه سال قبل ازدواج باهم دوست بودیم. شاید این دوستی باعث شده تا اینقدر باهام صمیمی بشه که الان همچین درخواستی ازم داشته باشه . نه؟




    _آیا شوهرم حق داره و چون تو مشکله باید کمکش کنم و سرویس رو بهش بدم؟
    اگه بهش بدم و مامان بابام بفهمن آشوب به پا میشه.




    _یا اینکه داره پررو گیری میکنه و اصلا همچین کاری نکنم؟
    میدونم اگه ندم بهش تاآخر عمر سرکوفت میزنه که تو منو دوس نداری و بقیه برات مهم تر از منن.


    ویرایش توسط نوعروس : پنجشنبه 18 اردیبهشت 93 در ساعت 20:45


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خواستگاری دخترکاردرستیه؟
    توسط سمانه73 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 08 اردیبهشت 91, 12:51
  2. در شرف جدا شدن هستیم
    توسط mahan31 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 تیر 90, 19:55
  3. تا چه سنی مسئول کار بچه ها هستیم؟!
    توسط ani در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 دی 88, 20:02
  4. گفتار نخستین در چارچوبه ی حقوق ما
    توسط آرمانخواه در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 خرداد 87, 19:47

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.