به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 45

Threaded View

  1. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 16 خرداد 93 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1393-1-06
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    267
    سطح
    5
    Points: 267, Level: 5
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 29 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی:)
    راستش منهم نظر با خانوم شین هستم. قبلا هم گفتم. به نظرم اگه خودتون برید و اجازه بخواید که اگه خانوادشون اجازه میدن با خانوادتون برید خواستگاری، خیلی بهتره. مگه اینکه ایشون دیگه خیلی بافت فرهنگیش سنتی باشه. اگه من باشم و طرفم به جای اینکه خودش بهم بگه، خواهرش بگه، میخوره توی ذوقم! از طرفی احساس میکنم طرفم بچه ننه و بی عرضه است! خب گناه که نمیخواسته بکنه، از منی که نجیبانه رفتار کردم خوشش اومده و میخواد شرعا و رسما باهام ازدواج کنه. از یه طرفم شاید فکر کنم پسری که اینجوری جلو اومده شاید دیگه بیش از حد سنتیه که اجازه گرفتن برای خواستگاری رو چیز بدی دونسته، و خب روی نظرم تاثیر میذاره و فکر میکنم با ورود به اون خانواده باید دیگه خیلی خیلی و بیشتر از حدودی که خدا تعیین کرده محدود بشم. اینا نظرای منه. شما تاپیک منو خوندین و میزان سختگیری من و پایبندیم به اصولو میدونین. از طرفی هم اون خانومو میشناسین و از روی رفتارش میتونین بفهمین از یکی مثل من سختگیرتر هست یا نه.
    تا اینجا احساس و فکرِ یه خانوم نسبت به خواستگاری غیر مستقیمو گفتم. اما حالا 2تا نکته:
    نکته اول به نفعِ خواستگاری مستقیمه . اینکه شما اگه خودتون برید جلو و اگه به فرض اون خانوم تا الان هیچ نظر خاصی نسبت بهتون نداشته باشن، شما میتونین با برخوردتون باعث شین نظرشون مثبت بشه.
    نکته دوم اینه که اگه به قول دوستان احیانا ایشون الان در مرحله آشنایی با فرد دیگه ای باشن چی؟ اگه اینجوری باشه شما در حالتی که به خودتون اینو بگن بیشتر ناراحت میشین یا در حالتیکه به خواهرتون بگن؟ که جواب این نکته خب بستگی به خودتون داره دیگه
    ویرایش توسط سمانه:) : چهارشنبه 17 اردیبهشت 93 در ساعت 19:47


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 27 اردیبهشت 93, 01:55
  2. آیا من در ازدواج پر توقع هستم؟؟
    توسط sanjab در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 آبان 91, 18:40
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 08:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.