به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 45

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 مهر 93 [ 16:40]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    82
    امتیاز
    687
    سطح
    13
    Points: 687, Level: 13
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 205 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sina jam نمایش پست ها
    سلام خانوم شین واقعا فک میکنین دختر چی بگه !!!!1معلومه خودش بگه میگه نه چون دخترا با این کارشون نمیدونم میخوان بگن رو دس نموندیم .خودش بخواد بگه باید یه مدت بگه ک تا طرف خودشو خوب تحویل بگیره بعد!! شما ک خانومید اینارو بهتر میدونید .پس اینجاشم بگید ک خودت بخوای بگی دختره ناز میکنه باید 2-3بار بره ولی خونوادش بگن 1بار میگن چون میدونه مامانه پسره ک ناز کش نیستن
    آقای سینا " رو دست نمونده" یعنی چی؟؟؟ یعنی هنوز هم کسی پیدا میشه که از این حرف ها بزنه؟؟؟ یعنی شایستگی دخترا اینجوری تعیین میشه؟ آقای سینا بنده به واسطه سال ها زندگی کردن در خوابگاه دانشجویی دخترای زیادی رو دیدم که هر کاری خواستن کردن!!!!(موضوع رو باز نمیکنم) و بعد به مدد تجربه ای که در مورد پسرا کسب کردن! رفتن با یه پسر اهل خانواده و ازدواج؛ مزدوج شدن! پس اینها خیلی شایسته هستند؟؟؟ اینا رو دست نمونده ی یه سر و گردن از دخترای ازدواج نکرده بالاتر! هستن؟؟ اون وقت دختر نجیبی که توکل میکنه به خدا و صبر میکنه رو دست مونده؟ دست شما درد نکنه با این طرز تفکر! جساراتا جساراتا اگر به قول شما! دختری هم رو دست مونده باشه! این الزاما عدم شایستگی دختر رو ثابت نمیکنه! بلکه شاید هم این مساله رو ثابت کنه که تعداد پسرهایی که جنم دارن؛ استقلال روحی دارن؛ مرد شدن؛ زندگی ساز هستن و دنبال ازدواج رو به کاهشه! پسرا از راه درستش وارد بشن و برن خواستگاری من بهتون قول میدم دختری رو دست نمونه! متاسف شدم.
    در مورد اینکه بعضی دخترا میخوان پسر خودش بگه . بعضیا میخوان که خانواده بگه باید بگم که آقای فدایی و اصولا هر پسری که در مرحله اقدام اولیه باشه، صرفا مسئول رفتار خودش هست و نه مسئول برداشت دختر خانوم و سلیقه شخصی ایشون. پسر باید اون کاری که درست ترین هست رو انجام بده. منم به این دوست محترممون تقلب رسوندم که عموما! دخترا دوست دارن از طرف مقابلشون جنم و عرضه ببینن.

  2. 9 کاربر از پست مفید خانوم شین تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 12 اردیبهشت 93), fariba s (شنبه 13 اردیبهشت 93), hanie_66 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 13 اردیبهشت 93), sanjab (جمعه 12 اردیبهشت 93), فدایی یار (سه شنبه 16 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (جمعه 12 اردیبهشت 93), آزرم (شنبه 13 اردیبهشت 93), باران13 (جمعه 12 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 27 اردیبهشت 93, 01:55
  2. آیا من در ازدواج پر توقع هستم؟؟
    توسط sanjab در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 آبان 91, 18:40
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 08:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.