ممنون دوستان خوبم بابت نظراتتون.انشالله تصمیم نهایی رو می گیرم تا حدود دو ماه دیگه و میام انشالله با خبر های خوب.
راجب ادرس هم پرسیده بودید از کجا گیر اورده بودم خب باید بگم یکی از اشنایان مورد اعتماد رو فرستاده بودم دانشگاه و اونا هم با دادن مشخصات من و این که هدفمون چی هست ادرس و شماره ی خونه ایشون رو داده بودند.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)